erikwegman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

website niet bereikbaar via 4G

Hallo.

Mijn website (die nu down is btw) is niet bereikbaar via m'n telefoon of de laptop die hieraan gekoppeld is via bluetooth.

Ik ontvang een time out via de website. Adres is degroteprijs.nl, ip adres is 5.100.213.82.

is dit omdat dit een website is van argeweb (nu 100% dochter van kpn? 😉

weet iemand waarom dit niet werk en wat ik kan doen? (SSH naar de server lukt ook niet)
10 Reacties 10
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @erikwegman,

Ik heb een aantal tests uitgevoerd, maar telkens kom ik op jouw website. Werkt het nu wel weer?
flatspot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou wij hebben hetzelfde probleem.

Onze website: flatspot.nl is niet bereikbaar voor vodafone klanten die met hun mobiele telefoon de site willen bezoeken. Ook als je via een laptop probeert, die een verbinding met een vodafone mobiele telefoon heeft, kan onze site niet bezocht worden.

Erg raar, want via alle andere mobiele telefoon providers zijn we gewoon wel te bezoeken.
Mvg rob

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik kan de betreffende website gewoon bezoeken met een smartphone - HTC One M8 met Vodafone 4G.
Niet dat ik dat nog een tweede keer ga doen. Wil je gewoon aandacht. Of promotie maken voor je website op dit Forum.
Dat laatste is zeer beslist niet toegestaan !!!

Succes!

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @flatspot ,

De website werkt gewoon die je aangeeft ook op het 4G en 3G netwerk. Als je denkt toch problemen te hebben kun je kijken naar de host of zij misschien problemen hebben.
In ieder geval alles werkt gewoon.
flatspot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerker,

Ik ben zeker niet uit op aandacht voor de website, want dat hebben we al genoeg.
Mijn twee collega's waar ik samen de site mee run, beide in bezit van iphone 5s met een vodafone abonnement, kunnen namelijk de site niet meer bezoeken. Zelf zit ik bij Kpn en heb geen enkel probleem om de site te bezoeken.

Ook bij onze provider heb ik het probleem aangekaart, maar ook daar nog geen oplossing.
Vandaar dat ik elke mogelijk onderzoek waar het probleem zit.


flatspot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste SamsungExpert,

Goed om te horen dat het bij jou wel doet.
Het lijkt alsof het probleem zich voordoet indien men met een iphone en vodafone de website probeert te bezoeken.
Althans, mensen die me aanspreken dat ze de site niet meer kunnen bezoeken via hun telefoon, hebben allemaal een iphone en een vodafone abonnement.

In ieder geval heb ik dit ook bij onze provider aangekaart, ik wil tenslotte het probleem asap verhelpen.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @flatspot ,

Natuurlijk begrijp ik het dat je in de lucht wilt blijven! Op dit moment is de telefonische klantenservice gesloten morgen om 08:00 opent deze weer haar deuren :). Mocht je direct contact willen hebben, want via het forum kan je niet worden overgesprongen van de een naar de andere afdeling. Als het gaat om alleen iPhone dan is het doel al duidelijker en is dat het probleem.

Op meerdere Android devices werkt de site die je opgaf wel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@flatspot

Hier werkt de website ook gewoon via het mobiele netwerk. Ik heb het even met mijn eigen telefoon getest. Merk je nog problemen of heb je nog andere meldingen ontvangen?
Fuzzy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedendag,
is hier ooit nog een oplossing voor gevonden?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn site in combinatie van iphone met 4G van vodafone.
Andere toestellen en/of providers kunnen mijn site wel bereiken met 4G.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Fuzzy,

Zowel ikzelf als een collega hebben net geprobeerd om je website te bezoeken met een iPhone5 i.c.m. het 4G netwerk. Wij kunnen deze zonder problemen bezoeken. Ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic