willemijng

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fout in website?

Ik wil graag mijn bestelling volgen maar als ik orderstatue aanklik, krijg ik errormelding. de pagina wordt niet geladen maar "help.vodafone.nl" en vervolgens niets. Dit gebeurt ook als ik contact per e-mail aanklik. Vandaar dat ik dit maar aangeef via het forum. Hebben meer mensen daar last van, of ligt het aan mijn computer?
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Willemijn, ik denk niet dat het aan je computer ligt maar dat kun je eenvoudig testen door een andere browser te gebruiken. Sommige bestellingen zijn (nog) niet te volgen via de online website dus ik vermoed dat het daar aan ligt. Er zijn ook andere mogelijkheden om info over je bestelling te krijgen. Die vind je hier. Zo is er een gratis telefoonnummer waar je je orderstatus op kunt vragen.
ingrid_blokhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eenzelfde probleem, en dat is niet alleen deze keer.
Ik ben op zoek naar een manier om mijn abonnement op te zeggen nadat deze afloopt (voor het geval deze automatisch verlengd wordt ofzo). Ik weet dat ik daarvoor een brief kan sturen, maar dat moet toch ook anders kunnen? Ik zit namelijk in Australie en wil daar blijven en ik heb mijn nederlandse nummer dus niet meer nodig.
Maar telkens als ik naar een website ga waar ik moet zijn krijg ik eenzelfde foutmelding als Willemijn. Bij veelgestelde vragen, bij contactgegevens en ga zo maar door. Daarnaast heb ik eerder geprobeerd het antwoord op te zoeken, maar dat is niet gelukt.
Hoe kan ik nu voorkomen dat mijn abonnement wordt verlengd?
Ingrid
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi Ingrid, je kunt opzeggen door te bellen met 06 54 50 01 00 (of 1201 als je je Nederlandse nummer nog in bezit hebt).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic