Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,004Oplossingen
  • 1,342Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rabobank app Alleen-lezen Onopgelost

Droid users, Ik weet niet of jullie hier last van hebben, maar het heeft bij mij voor probs gezorgd.Mijn rabo app werkt niet meer op mijn Android toestel. Naar aanleiding van een chat met een van de m...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

Nieuw: Nokia Lumia 610 Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

De Nokia Lumia 610 is Nokia's goedkoopste Lumiasmartphone tot nu toe. Dit toestel draait op Windows Phone7.5 Tango.Nokia beschouwt de Lumia 610 als de ideale kennismakingmet Windows Phone speciaal voo...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Nieuw: HTC Desire C Alleen-lezen Onopgelost

De HTC Desire C is een instapmodel-smartphone met eenpremium design, Android 4.0 Ice Cream Sandwich, een 3,5-inchtouchscreen en de Beats Audio-technologie voor een heldereaudio-ervaring. De Desire C m...

• 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Blackberry BloX krijg ik niet! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 20 euro beltegoed gekocht, meteen een smsje verstuurd dan krijg ik: Je Blackberry BloX is actief. Deze wordt iedere maand automatisch verlegd a 12,50 euro vanuit je beltegoed. De volgende verle...

JesseF8 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sync probleem met Agenda (gmail) Alleen-lezen Opgelost

Hey Mensen =3 Ik heb een probleem met mijn gmail agenda. Hij wil niet meer synchroniseren met mijn gemail agenda, heb al geprobeerd om de agenda opnieuw erbij te zetten. Echter geen effect, hebben jul...

WhiteWolf door Gedreven Raadgever
  • 184 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 24 Likes

Android 4.0.3 Update Samsung I9100 Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Is bevestigd door Samsung Mobile NL; SamsungMobileNL ‏ @SamsungMobileNL De android 4.0.3 software upgrade staat klaar voor de I9100 vdf (vodafone versie). Downloaden via Kies Zie Twitter

NeznirV door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Verbruikstatus buiten de bundel niet actueel Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand waarom de verbruikstatus buiten de bundel niet meer wordt bijgewerkt?De verbuikstatus binnen de bundel wordt wel bijgewerkt.Ik heb een iPhone smart 55 abonnement. Groeten,Bernard

Berney72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

android 4 op mijn samsung galexy s2 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb alle instellingen erin gezet hoe het is geschreven maar ik kan nog niet internet op, facebook, wordfeud. bij facebook komt er telkens in beeld verbinding verbroken. ik snap er niks van wie kan ...

Geen 5 euro ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb vorige maand een Vodafone prepaid simkaart gekocht en heb toen een smsje gekregen met daarin dat ik 5 euro gratis beltegoed kon ontvangen nadat ik mij zou registreren. Ik heb dat gedaan en ...

Aicha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe werkt je Tegoed/Verbruik? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben nu bijna twee jaar klant bij Vodafone.Ik heb een BlackBerry abonnement met 250MB per maand.Nu loopt mijn abonnement in september af en ik wil graag een iPhone abonnement.Maar ik zit nog ...

marjann96 door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Upgrade Samsung Galaxy Tab 10.1v Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone crew, SInds vorig jaar april zijn er berichten van een upgrave voor de Galaxy Tab 10.1v naar Android 3.1 of 3.2. Er staat elders op het forum ook een bericht om geduld te hebben maar da...

QuatroXL door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

leesbevestiging sms iPhone4 Alleen-lezen Onopgelost

Beste allemaal, Kan je een leesbevestiging krijgen op je iPhone 4 (met een vodafone abonnement)?!? Thx voor de antwoorden alvast!!

liertje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email instellen Android toestel Alleen-lezen Onopgelost

Yo, ben ik weer! Ik heb nog niets gelezen over de mailinstellingen van Vodafone om mails te kunnen versturen met je mobiele telefoon.Daarom is het misschien wel handig dit te vermelden. Credits gaan w...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

SD card probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem met me SD card. Ik heb hem net geformateerd en nieuwe liedjes opgezet maar als ik hem weer in me mobiel doe staat er "SD kaart kan veilig worden verwijderd". Haal ik hem er ...

FxMartijn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android 4 op Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ! Kunnen jullie me laten weten of een Samsugn Galaxy S2 die bij Vodafone gekocht is geupdate kan worden naar Android 4 (ICS) ? Bedankt !

Jeroen1024 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft er onlangs zijn of haar abbo verlengd?Ik heb dit afgelopen zaterdag gedaan, maar amper reactie gekregen qua levering toestel.Wel heb ik vrij snel een email gekregen dat mn abbo verlengd is, ...

fokker door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia N8 gaat niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

Beste, kan iemand mijn aub helpen met mijn probleem met nokia N8.gister na een telefoontje viel mijn scherm uit en krijg hem sinds dien niet meer aan de praat.ook laad hij niet meer op en gaat ook nie...

Nieuw: Samsung Galaxy Tab2 Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung Galaxy Tab 2 (10.1”) (P5100) is een grotere variantvan de Galaxy Tab 2 (7”) (P3100).De Galaxy Tab 2 (10.1) is vrijwel identiek aan zijn kleinere broer enis slechts 10,5 mm dun en draait op ...

• 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Nieuw: Samsung Galaxy SIII met Sensation Alleen-lezen Onopgelost

HighlightsDe Samsung Galaxy S3 (SIII, i9300) is de opvolger van deSamsung galaxy S II en is op 3 mei 2012 officieelaangekondigd in Londen.Deze Android 4.0-smartphone beschikt over een 4,8-inchHD Super...

• 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Mobile broadband usb Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, We hebben een Huawei K3806 usb stick aangeschaft, en ik heb een windows 7 PC (64 bit). Voordien stond er ook al oudere software van vodafoon op. We hebben de software/ drivers verwijderd en alles...

reva door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen