Hoi
verm1328 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk nooit leuk om mee te moeten maken en zeker niet als je ook nog eens, voor jezelf, op tijd hebt doorgegeven dat het allemaal niet klopte. Wat er allemaal fout gaat in het systeem van Vodafone kan ik natuurlijk niet inzien maar er gaat altijd wel een tijd overheen om een toestel terug te krijgen, opnieuw in te boeken, je contract te ontbinden en dan weer opnieuw een nieuw contract te nemen met toestel. Of daar zoveel dagen overheen gaan, dat kan ik eigenlijk niet zeggen en moet ook eerlijk zeggen dat het best lang duurt.
Het vervelende is dat je al meerdere mensen van de
klantenservice van Vodafone hebt besproken en die zeggen allemaal hetzelfde. Ik ben een klant bij Vodafone en kan niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor mij, en alle andere klanten, niet mogelijk om je daarmee te helpen. Ik kan je wel adviseren om contact op te nemen met Vodafone via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen misschien iets verder in het systeem kijken en misschien je iets meer adviezen geven en/of misschien wel helpen dat het allemaal wat sneller gaat. Het zou toch jammer zijn dat je nu naar een andere provider gaat terwijl het misschien opgelost kan worden.
Probeer eens met die mensen in contact te komen. Mocht het nu niet lukken om via
Facebook of
Twitter te chatten met Vodafone, probeer dan een
chat te starten met een webcare medewerker. Wie weet lukt het via weg om iets voor je te doen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen :blush:
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.