Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,407Oplossingen
  • 1,890Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Foute bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb verlengd omdat mijn huidige toestel defect is maar hebt verkeerde toestel ontvangen. Ik diend bereikbaar te zijn en zou graag verkeerde toestel naar de winkel brengen en daar omruilen.

NIEuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuiat mijn nieuwe telefoon ontvangen, ik probeer die nu te gebruiken, maar hij wil niet configureren.ik heb van alles geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet.wat moet ik nu doen?

Sim only en Internet Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik heb sinds dat Ziggo Mobiel overging naar Vodafone het Red Essential (Special). Dit houdt in, 6 gig data (incl.. verdubbelaar Ziggo), onbeperkt bellen/sms.Perfect, helemaal geen klagen, ma...

Soms dataverbinding kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hoi, even een vraagje.De laatste tijd merk ik dat ik geen dataverbinding meer heb terwijl ik wel gewoon kan bellen. Kan het zijn dat de SIM defect begint te geraken?Het gebeurt door het hele land, van...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen