Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Zoveelste x dat ze een bericht met KLACHT schrijft. Ik heb aangegeven dat het niet goed is en dat ze moet wachten op antwoord (of moet sch...

PHISING! Alleen-lezen Onopgelost

Pas op. Ik heb drie smsjes ontvangen met de volgende tekst erin: Uw Vodafone simkaart is verouderd en vervalt overmorgen. Vraag uw simkaart geheel gratis aan en voorkom blokkade van uw huidige simkaar...

Ontevreden Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw contract afgesloten, overgestapt van simonly naar abo + foon. Wat blijkt, het contract gaat niet vandaag in, maar pas als het oude contract is afgelopen. Dat is zeer ongebruikelijk bij het afslu...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant zet gegevens online en ook nog eens aan te merken als reclame, met bedrijfsnaam ?TopicGeplaatst door: Ragedalo

Chat Alleen-lezen Onopgelost

Er wordt in mailtjes en sms'jes de hele tijd verwezen naar de chat, maar die link doet het niet en ik kan nergens een chat vinden. Bestaat de chat wel? Ik word een beetje tureluurs van steeds moeten b...

Om customize Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Om customize is een app die mee geïnstalleerd wordt met de sim kaart. Dit is iets wat ik sowieso al raar vind, want het voegt voor mij niks toe. Deze app gebruikt veel batterij gegevens en geef...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen