annevodafone199

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn rekeningen kloppen niet met mijn factuur. Zo moet ik 2 keer mijn nieuwe telefoon afbetalen en zijn mijn oude abonnementskosten (50 euro vs nieuwe 25 euro) ook nog steeds geldend.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi annevodafone1998
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh jee, dat klinkt niet goed. Dit is een klanten helpen klanten community en zijn we hier niet in staat om voor je te kijken wat er aan de hand is. We zijn hier als klanten onder elkaar. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Die mensen kijken graag met je mee en die kunnen waarschijnlijk wel een antwoord geven.
Succes en laat nog even weten wat daar uit is gekomen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi annevodafone1998
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh jee, dat klinkt niet goed. Dit is een klanten helpen klanten community en zijn we hier niet in staat om voor je te kijken wat er aan de hand is. We zijn hier als klanten onder elkaar. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Die mensen kijken graag met je mee en die kunnen waarschijnlijk wel een antwoord geven.
Succes en laat nog even weten wat daar uit is gekomen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi annevodafone1998

De eerste rekening kan inderdaad wat verwarrend zijn, omdat de abonnementskosten én de toestelbetaling wordt berekend voor de lopende en de komende maand. Lees meer informatie hierover op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml. Mocht het nog steeds niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Natuurlijk, eerste rekening, dat had ik moeten kunnen weten 🙂
Want dan staat het er waarschijnlijk dubbel op. Hmm, bedankt Sharon!
Ik hoop dat de TS hier iets aan heeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie duidelijk voor jou annevodafone1998 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic