dikkehenk wrote:
Dank. Dit is vrij apart? immers, voor 99% van de automatische incasso zaken die lopen, is er de optie om de bevestiging daarvan in de vorm van de factuur via mail te ontvangen.
En Vodafone is dat 1% van al die facturen die er voor heeft gekozen om deze in te zien via je APP of Webadres. Wat ik wel begrijp want stel dat iemand z'n mail adres aanpast en Vodafone hier niet van op de hoogte is en de persoon zelf vergeet dit aan te passen bij Vodafone, dan krijgt die z'n factuur niet binnen. Natuurlijk, er zijn nog zoveel mogelijkheden om dit niet goed te praten, maar het is een voorbeeld
🙂Ik zelf wil het liefst geen facturen in mijn mailbox, daarin kan zeker wel een phishing in zitten of een document met een virus erin! Want die kunnen ze ook gewoon na maken en versturen en dan denk jij dat je een factuur hebt ontvangen. Als het dan toch automatisch afgeschreven is dan hoef ik ook geen factuur, weet hoeveel ze afschrijven elke maand, kom er nooit boven en als het wel er boven zit dan ga ik in My Vodafone controleren waarom het bedrag hoger is
🙂Maar ja, zoals ik zeg... iedereen is verschillend en wil het graag op zijn/haar manier.
Wie weet komt Vodafone er nog mee dat je kan kiezen hoe je je factuur wenst te ontvangen.