Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verleng "deals" Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg via de my vodafone app het bericht dat ik mag verlengen.Mijn huidige Sim Only RED kost me 28 euro, ik krijg een aanbieding voor 30 Euro maar als ik ga zoeken (https://www.vodafone.nl/shop/mob...

Verlening Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abbonement bij jullie lopen en mag morgen verlengen. Ik heb hier en daar rond gevraagd bij andere providers waar ik het goedkoopst uitkom. Ik kom bij Tmobile bij een maandbedrag van 62 euro...

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement loopt af in mrt 2019 en ik zou dus mogen verlengen vanaf 13 nov.Nu zie ik een mooie aanbieding waar ik geïntresseerd in ben. Is er toch een mogelijkheid dat ik kan al kan verlengen?Of ...

rekening Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement van 26,00 euro Waarom wordt er dan, terwijl ik niet buiten mijn bundel ben geweest, 26,26 euro van mijn rekening geschreven??Dat begrijp ik niet.Ik hoor graag.

TEst Alleen-lezen Onopgelost

Test

door Niet van toepassing

VideoFun en AWORLD Alleen-lezen Onopgelost

Dag allen,Ik heb van het weekend een sms gekregen dat mijn 'VideoFun' abonnement gestart was terwijl ik daarvoor nooit iets voor getekend, geklikt of wat dan ook heb. 5 euro per week. Via de chat serv...

Belcentrale Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mobiel nummer van vodafone. Er is nu een nieuwe dienst bij Belcentrale, in Beta, waar ik me nummer op SIP(VoIP) kan krijgen. Volgens mij is dit redelijk nieuw, en ik heb het nog niet eerder...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen