spljunkee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra internetbundel

Hallo,

Ik heb net een extra internet bundel van 400 mb aangeschaft,maar hoe kan ik zien dat die extra bundel erbij is gekomen?
Moet ik dat bij mijn tegoed te zien krijgen?
Ik heb nu nog iets boven de 100 mb te goed staan voor deze maand maar die extra 400 mb zie ik daar niet bij opgeteld.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Graag verneem ik.

Mvg Danny
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @spljunkee ,

Als je naar de MyVodafone app gaat en dan naar tegoed zou je 1 cirkel meer moeten zien op het scherm waarop deze extra internetbundel staat.
Of kijk kijk bij de BloX sectie van de app.
spljunkee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

Bedankt voor je antwoord en het klopt,deze staat aan maar hoe kan je nu nagaan hoeveel je daar van verbruikt hebt?

Gr Danny
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @spljunkee ,

In principe zal de cirkel met in het midden de hoeveelheid MB vanzelf omlaag zakken net zoals bij je normale internetbundel hoe je deze ziet met en kleine witte rand om de cirkel die ook zakt als er wat wordt verbruikt. Dus dit is gewoon geregeld ;).
spljunkee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok maar dat is dus niet het geval.Hij geeft aan dat mijn bundel op is.
Beetje vreemd!!!!

Gr Danny
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @spljunkee ,

Oei dat is niet goed. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de Webcare crew zodat zij kunnen kijken wat hiervan de reden zou kunnen.
Op het Forum zijn hiervoor geen rechten om deze stappen te ondernemen het Forum is meer bedoeld voor tips & tricks.

Op www.vodafone.nl/support/contact kun je bekijken hoe je contact kunt opnemen door bijvoorbeeld, Twitter, Facebook of de chat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic