Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Red business bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red business bundel afgesloten maar nu vraag ik mij af:- ik heb best veel belgische vrienden, als ik dan vanuit Nederland een smsje naar hun Belgische nummer stuur, moet ik dan betalen of z...

wijziging abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb afgelopen dinsdag een brief ontvangen met de mededeling dat mijn huidige abonomentvorm vervalt en dat deze aanstaande week veranderd.Nu heb ik hier ook al over gebeld maar ik ben niet echt te s...

Sim naar microsim Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb nu een gewone sim kaart, nu wil ik een Samsung galaxy S4 of S4 mini kopen. Dit toestel wil ik los kopen in combi met een sim only abbonnement.Hiervoor heb ik dan een microsim nodig. Hoe ga...

Canarische Eilanden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, In de voorjaarsvakantie vertrek ik een week naar de Canarische Eilanden. Maar vallen de Canarische Eilanden onder Blox prepaid box, dus onder het netwerk van Spanje. Of niet? Met vriendelijke g...

Micro Sim Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone. Ik wil graag een Prepaid Micro SIM kaart bestellen waar ik tegoed op kan zetten en bijvoorbeeld de "Alles op reis voor €2,- blox" mee kan gebruiken. Ik zie allerlei simkaarten staan, m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen