Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

My vodafone herkent de HTC One niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de HTC One. In My Vodafone krijg ik bij Je toestel de melding : We hebben je merk en type toestel niet kunnen herkennen. Bij toestel instellen komt de HTC One niet voor. Ook bij andere diensten...

ebuikje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht - Willen jullie mij niet als klant? - Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Vraag: Hoe zorg ik er voor dat een tevreden klant binnen 1 week tijd zo ontevreden wordt dat hij per direct zijn contract opzegd? Antwoord: Laat hem bellen met de klantenservice van Vo...

yosek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stiens 9051 AA Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vandaag heb ik mij toch maar aangemeld om de volgende reden.Ik heb nu een jaar Vodafone, en moet helaas nog een jaar. Ik heb vanaf de eerste dag totaal geen bereik om te bellen - sms- en intern...

strooyer door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onverwachte kosten nav niet ontvangen FUP-sms Alleen-lezen Onopgelost

Goede morgen, Ik bekijk net mijn factuur van december om te zien waarom deze hoger is uitgevallen dan normaal en ik zie tot mijn verbazing dat ik kosten op de factuur heb staan voor internet in Frankr...

ZOEE7789 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement verlengd of niet? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Een tijdje geleden is mijn abonnement afgelopen. Ik was van plan om deze stop te zetten en had dit dan ook aangevraagd, ik was echter een paar dagen later gebeld door een werknemer van...

ZJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet kunnen bellen, smsen, en internet, ROTTERDAM Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 17:35 kan ik niet meer bellen, sms'en en internetten op mijn telefoon, bars zijn helemaal vol, 3g staat aan, en heb wifi, maar hij doet niks, geen 1200 of 1201, niks... niks is bereikbaar.

smoerman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vermelding telefoongids Alleen-lezen Onopgelost

dit is ondertussen mijn 3e nmr...vodafone voelt zich schijnbaar gerechtigt om mijn telefoonnummer(notabene met adres en al!!) door te sturen aan de telefoongids,ik ben er wel een beetje klaar mee,zit ...

jolan door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten met internet. Ik heb tot op heden nog nooit internet ontvangen. Hiervoor heb ik wel getekend in het contract. Al vele malen gebeld. Via afdeling Vodafone data t...

Stelletje spammers Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abo loopt nog bijna 1,5 jaar en toch meent Vodafone me al maanden te moeten spammen met aanbiedingen van abonnementen.Zeer vervelend.Op die manier ga ik dus bij verlening maar eens een andere pro...

Loe13 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aan het lijntje gehouden worden Alleen-lezen Onopgelost

En ja hoor na ruim een twee weken ben ik nog steeds niet terug gebeld.Of krijg ik geen berichten via vodafone chat.We worden met zijn allen gewoon aan lijntje gehouden .De standaard praatjes worden op...

claire door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een rekening van 135,60 ontvangen. Die heb ik betaald, VODAFONE heeft die automatisch ingehouden.Nu wilt Phonehouse (de plek waar ik de abbonement heb afgesloten) Ook nog eens 52 euro in...

Vodafone (klantenvservice) kent blijkbaar haar zakelijke klanten niet ! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb het volgende situatie : Ik heb van mijn werkgever een zakelijk Vodafone splitbilling abonnement, simpelweg per maand betaalt je werkgever tot een bepaald bedrag en alles daarboven krijg ik een ...

HA door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon, zelfde abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Deze vraag lijkt misschien dom, maar ik heb sinds ruim een jaar een Samsung Galaxy Ace met internet-/sms-/belabonnement. Ik wilde graag een Galaxy S3 kopen. Is het dan mogelijk dat ik mijn SIM-k...

Question about the "online rekening hoofdgebruiker" Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I currently have 3 numbers and I understand that my online bill is visibile only for the main one ( hoofdgebruiker ) as I get the following message when I log-in with the other numbers : De onl...

dcg69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

snelheid 3g Hspa+ multiflow- Alleen-lezen Onopgelost

Hspda+ kan tot 84 mbit en hoger met meerdere antennes naar een gsm te sturen

djcooldan door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GSM of CDMA? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Graag wil ik weten op welk netwerk VF werkt. Is dit GSM of CDMA of beide?Ik wil graag een nieuw apparaat halen (Neptune Pine) en deze komt in de variant GSM of in de variant CDMA. Wat is het gr...

dpartouns door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onverklaarbare hoge rekening Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb al jaren een mobiele telefoon abonnement bij Vodafone, dit is al zeker een half jaar het zelfde abonnement, en iedere maand krijg ik dan ook een rekening in de zelfde orde van grootte. D...

mstege door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed niet bijgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net mijn beltegoed opgewaardeerd en het is ook van mijn rekening afgehaald maar niet op mijn telefoon bijgeschreven, hoe kan dit? En ben ik mijn geld nu kwijt?Groetjes

Samsung S3 problem met email Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik op advies van de Vodafone klantenservice mijn telefoon gereset. Dit omdat ik ergisteren een mail verstuurd heb vanaf mijn emailaccount van de telefoon, deze mail is iedere 6 minuten opn...

Geen bereik 3069 rotterdam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisterenavond geen bereik op mijn telefoon en ipad! Postcode 3069 Rdam! Wel af en toe bereik met 4G maar nauwelijks

Nensie88 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen