SHulst

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing Dronten

Fijn dat er een mast niet doet, hoe gaat vodafone mij compenseren?? Zit de hele tijd met een iphone zonder service??? Dat is flink balen! Neem aan dat geen full service ook betekend dat ik geen full price hoef te betalen???
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SHulst ,

Ik kan je alvast vertellen dat voor storingen geen compensatie aan vast zit. Deze gebeurtenissen kunnen alledaags gebeuren bijvoorbeeld door en blikseminslag waardoor en mast volledig vernield is wat dus als je goed berekent vele centen kosten.

Ik zie dat in Dronten tussen de postcodes 8251 en 8253 problemen zijn de reden hiervan lees je hier. Dit kan ook voor omliggende bewoners te merken zijn.
Ook wil ik je in ieder geval ervan bewust maken dat er wat handige tips zijn gemaakt om te kijken of dit enig nut heeft, lees ze hier.

Mocht je nog enige vragen hebben laat ze ons weten!
SHulst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord. Ik had dat al gelezen. En als de mast buiten gebruik is hebben alle controles natuurlijk ook geen zin.
Blijft overeind staan dat het natuurlijk belachelijk is dat gebruikers die hier last van hebben niet gecompenseerd worden. Overigens ga ik ervanuit dat Vodafone hier zelf ook nog op gaat reageren???
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SHulst ,

Het Forum is voor gebruikers door gebruikers het kan zo zijn dat en Moderator wel kan reageren of niet kan reageren op en bericht.
Via het Forum worden meer tips & tricks met elkaar gewisseld als het gaat om privégegevens zul je echter naar de klantenservice moeten gaan of de 24/7 webcare crew.
SHulst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
O ok thanks.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic