Deniseberg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra databundel

Ik heb per abuis mijn cloud gesynchroniseerd en daardoor door al mijn data heen. Nu 1+1 gb bundel aangezet. Ik wil het alleen voor deze maand. Wanneer moet ik het weer uitzetten zodat ik voor deze maand wel nog de 2gb extra kan gebruiken en vlgd maand per 1 oktober niet meer wil hebben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Deniseberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wanneer je een aanvullende BloX activeert, blijft deze minimaal één kalendermaand actief. Dus stel, je zet vandaag een BloX aan, dan kun je deze op z'n vroegst op 30 september weer van je abonnement verwijderen. Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.

Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.

Lees meer informatie hierover op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Deniseberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wanneer je een aanvullende BloX activeert, blijft deze minimaal één kalendermaand actief. Dus stel, je zet vandaag een BloX aan, dan kun je deze op z'n vroegst op 30 september weer van je abonnement verwijderen. Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.

Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.

Lees meer informatie hierover op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Deniseberg ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic