Eric425

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra databundel van aanbieding niet in My Vodafone

Ik heb zeer recent een nieuw sim-only abonnement afgesloten: Vodafone Red-3 Essential. Hierbij was de aanbieding dat er gratis 1 GB extra databundel bij was.
Dit staat ook op het contract.
Wanneer ik echter op My Vodafone kijk bij "Mijn tegoed", dan zie ik alleen de oorspronkelijke 1GB die bij het abonnement hoort. Ik zie de extra 1 GB die bij de aanbieding hoort niet.
Verder hield de aanbieding in dat er gratis 6 maanden gebruik kon worden gemaakt van Napster. Ik zie hier ook niet van terug op My Vodafone.
Kan iemand mij uitleggen hoe e.e.a. zit?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Eric425

Op dit moment zijn er werkzaamheden in de systemen van Vodafone. Dus ook in my vodafone. Daardoor is het geen wat je ziet niet actueel. Maandag morgen zal alles weer werken zoals het hoort. Mocht de 1gb dan nog niet zichbaar zijn raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice.
Napster zie je niet terug in de systemen. Als het goed is ontvang je binnen een week een sms. Gebeurt dat niet kun je naar de volgende link gaan: https://offers.vodafone.com/nl
Daar dien je de aanmelding te doen voor Napster. Mocht dat ook niet lukken kun je maandag dat meteen ook aangeven. Zij schieten dan een case in naar de technische dienst hiervoor.

Pim1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij hetzelfde.
Echter vandaag vodafone geactiveerd.
Zou 2 GB hebben, ik begin met iets meer dan 700gb.hoe kan dat? Nog 23 dagen te gaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Pim1,

Als het abonnement vandaag is ingegaan wordt het naar rato erop gezet. Dit houdt in dat je maar een gedeelte krijgt omdat midden in de maand het abonnement in gaat.
Betrfet de berekning hiervan dien je echter bij de klantenservice te zijn. Daar kan ik je vanuit hier niet mee verder helpen omdat hier geen prive gegevens gedeeld worden.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen met de klantenservice hierover.

Groetjes Steven
Marianw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nog geen sms gehad voor Napster. Als ik de link open in het antwoord krijg ik iets over tv , en geen napster
Anonymous
Niet van toepassing
Neem dan maandag even contact op met de klantenservice Marianw
Zij dienen een case erin te zetten.
Vanaf wanneer gaat je abonnement in? Notmaliter krijg je deze in de eerste week.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Omdat er niet meer gereageerd is sluit ik dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic