Ik lees overal dat er extra data wordt toegevoegd, maar ik heb niks gekregen, geen melding of data.
Mijn abonnement is van mei 2019
Groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen,
Inmiddels is het opgelost. De chat kwam beschikbaar.
Ik kreeg een extra factuur korting van €2 en daarom kwam ik in de eerste instantie niet in aanmerking. Nu is de factuurkorting omgezet naar extra data. Ik ontvang nu niet 6, maar 20 + 5 extra omdat ik al zolang vodafone klant ben.
Bedankt voor de hulp!
Hoi @Marco P
Ik zou even wachten tot er een medewerker van Vodafone online komt en dan kan die met je mee kijken waarom dit nog niet is gedaan en of dit dan ook recht gezet kan worden. Heb even geduld aub want deze geweldige mensen werken vanuit huis en door de Corona kan het iets langer. Alvast wel een fijn weekend gewenst.
zal ik doen, echter staat de chat knop momenteel uitgeschakeld lijkt het wel.
Jij ook een fijn weekend!
Hoi @Marco P
Ik kijk graag voor je na of jouw abonnement ook aan de voorwaarden voldoet. Indien je geen sms of e-mail hebt ontvangen dan ben ik er bang voor.
Is het abonnement in mei aangepast of aangevraagd?
Op welke datum heb je de order geplaatst voor je huidige abonnement?
Goedemorgen,
Inmiddels is het opgelost. De chat kwam beschikbaar.
Ik kreeg een extra factuur korting van €2 en daarom kwam ik in de eerste instantie niet in aanmerking. Nu is de factuurkorting omgezet naar extra data. Ik ontvang nu niet 6, maar 20 + 5 extra omdat ik al zolang vodafone klant ben.
Bedankt voor de hulp!
Ah, fijn om te horen @Marco P!
Fijn weekend.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.