Hoi
Jan tine Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het zou goed kunnen dat dit te maken heeft omdat je met een zakelijk account inlogt. Uiteraard weet ik dit niet zeker en is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen (1200). Je kan ook een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook. Deze mensen kunnen je helpen met je vraag en als je er dan bij wilt vertellen dat het niet mogelijk is om een mail te sturen, dan kunnen ze daar ook gelijk uitleg over geven.
Je kan je overigens ook terug laten bellen en/of een chat starten via de website van Vodafone,
klik hier! (in het midden zie je staan over terug bellen en chatten).
Via de Community kunnen wij klanten onder elkaar niet helpen want we kunnen niet in het systeem en deze vraag heb ik nog niet eerder gezien dus ik kan er ook geen antwoord op geven. Mocht je contact hebben gehad en antwoord hebben gekregen, wil je het dan hier alsnog laten weten. Dan weten alle andere klanten dit ook, alvast bedankt!