Zaza187

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging papieren post telefoon rekeningen

Hallo, waar kan ik dit doen? Al maanden betaal ik ten onrechte omdat ik de optie simpelweg niet kan vinden eenmaal ingelogd op de site. Maanden geleden belde ik met een medewerker die aangaf dat ik papieren rekeningen alleen stop kan zetten via de website. Deze optie heb ik dus nooit gevonden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes
Hoi Zaza187
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, want je papieren rekening kan je alleen stop zetten via de klantenservice van Vodafone. Je zou eventueel een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter en daarin even aangeven dat je graag geen papieren rekening meer wenst te ontvangen en dat je deze gewoon digitaal wilt. Dan heb je zeker minder kosten en ik zou dan ook gelijk in dat berichtje aangeven dat je dit al eerder hebt aangegeven (liefst een datum er bij), dan kunnen ze dit voor je bekijken en vraag dan, als het te lang heeft geduurd, daar ook de kosten voor terug kunt krijgen! Lijkt me dan een foutje van de medewerker en dat is niet netjes. Je kunt het altijd proberen om terug te vragen 🙂

Dus even een berichtje sturen, of bellen, wat je zelf wenst. Dan komt het vast en zeker wel goed!
Hou je me op de hoogte? Alvast bedankt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes
Hoi Zaza187
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, want je papieren rekening kan je alleen stop zetten via de klantenservice van Vodafone. Je zou eventueel een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter en daarin even aangeven dat je graag geen papieren rekening meer wenst te ontvangen en dat je deze gewoon digitaal wilt. Dan heb je zeker minder kosten en ik zou dan ook gelijk in dat berichtje aangeven dat je dit al eerder hebt aangegeven (liefst een datum er bij), dan kunnen ze dit voor je bekijken en vraag dan, als het te lang heeft geduurd, daar ook de kosten voor terug kunt krijgen! Lijkt me dan een foutje van de medewerker en dat is niet netjes. Je kunt het altijd proberen om terug te vragen 🙂

Dus even een berichtje sturen, of bellen, wat je zelf wenst. Dan komt het vast en zeker wel goed!
Hou je me op de hoogte? Alvast bedankt 🙂
Zaza187
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk dank voor de assistentie ?? ik ga Vodafone berichten..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Zijn de papieren rekeningen stopgezet @Zaza187?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic