Hoi
ronaldvanbeekWelkom op de Community!
Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen
🙂Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
Dit betekent dat de systemen opnieuw moeten synchroniseren. Dit gebeurt bij iedere aanpassing op het abonnement.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we het graag voor je na!
Laat je weten wat de uitkomst was?