JohnnieS
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog probleem My Vodafone

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7271Reacties
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
JohnnieS welkom op de Vodafone Community.. Erg lastig dat het inloggen niet lukt. Als je een time-out blijft krijgen dan log je in met het verkeerde wachtwoord. Je kunt dan het beste de optie gebruiken om een nieuwe wachtwoord in te stellen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
JohnnieS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al enkele weken lukt het niet om in te loggen bij mijn Vodafoon, de Time out begint te irriteren
Marc VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7271Reacties
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
JohnnieS welkom op de Vodafone Community.. Erg lastig dat het inloggen niet lukt. Als je een time-out blijft krijgen dan log je in met het verkeerde wachtwoord. Je kunt dan het beste de optie gebruiken om een nieuwe wachtwoord in te stellen.

Bekijk in context

JohnnieS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc

ik gebruik het zelfde wachtwoord als altijd, ik weet 100% zeker dat het goed is
ik heb niks veranderd,dus welke optie blijft er dan over
grt Johnnie
Marc VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7271Reacties
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
JohnnieS het advies blijft in dit geval een reset van je wachtwoord.
JohnnieS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo heer Marc,

Ik heb inderdaad een reset van het wachtwoord laten doen bij Vodafoon
Maar weer is er wat onduidelijk, ik vraag bij Vodafoon een nieuw wachtwoord aan en krijg van Ziggo de link om het te veranderen? hoe kan dat nu is verwarrend
Ik heb Ziggo en Vodafoon combie , maar kan ze niet samen voegen om met een wachtwoord in te loggen
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Normaal krijg je deze melding alleen als het gekoppeld is JohnnieS
Ik kan mij de verwarring wel begrijpen! Mocht je het niet vertrouwen met het resetten, dan kunnen wij dit ook voor je doen. Je mag ons dan een berichtje sturen via de chat, Facebook of Twitter.
Laat je weten of het gelukt is?
JohnnieS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo heer Steven"

helaas krijg ik het niet voor elkaar.
bijgevoegd de melding
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Top, stuur even je verzoek via een facebook bericht of twitter, dan pakken mijn directe collega's het op voor je.
Ik hoor graag als het verholpen is.
Marc VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7271Reacties
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7271Reacties
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
Topic nu gearchiveerd.

Uitgelicht topic