Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon doet het niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn telefoon met Vodafoon sim-kaart doet het niet. Hoe kan ik contact opnemen met de helpdesk? En kom nu alsjeblieft niet met een telefoonnummer :-).

Nokey door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data bundel Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, ik heb paar weken geleden contact opgenomen met meneer Stefan. Hij heeft deze bericht gestuurd: “Geachte heer Kilic, Middels deze sms bevestig ik aan u dat ik de buitenbundel kosten voor da...

Geen dubbele data? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement afgesloten, aangegeven dat ik een Ziggo-abonnement heb, maar krijg toch geen dubbele data. Terwijl dat wel aangegeven was bij het aangaan van het abonnement.Daar heb ik natuurlij...

Pietervs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen netwerk - Turkmenistan Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik ben in Turkmenistan en heb (en enkele andere hier) geen netwerk i.c.m. Vodafone abonnement.Als ik handmatig naar een aanbieder zoek, zie ik TM CELL als provider, maar op dit netwerk wi...

Wout3r door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia 7 plus Blijft herstarten Alleen-lezen Opgelost

Vanaf medio juli 2018 heb ik een Nokia 7 plus. Een hele fijne telefoon die alles doet zoals die moet doen.Echter heb ik 1 probleem... Sinds een week of twee als ik hem aan de lader leg, start die cont...

QCSollie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

providernaam op taakbalk of startscherm tonen S7 Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik zien met welke provider ik verbonden ben, met name in het buite3als Vodafone daar niet beschikbaar is?

PieterWho door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blijvende problemen ondanks meerdere klachten Alleen-lezen Onopgelost

Het is toch onvoorstelbaar dat je een duur zakelijk abonnement neemt bij Vodafone Zakelijk en dan vanaf dag 1 grote problemen ondervindt. De manier hoe hier mee om gegaan wordt geeft aan dat de klant ...

Smart Tracking by Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Op jullie websitehttps://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/smartlife/smart-mobility/smart-tracking/#faqbieden jullie de Single Fix Smart Tracker aan.Deze is echter nergens te v...

door Niet van toepassing

Slecht behandeld door Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone aangezien Ziggo mij een voorstel deed met betrekking tot red together. Echter was dit voorstel zo mooi dat het niet bleek te kloppen waardoor mijn...

Rutger23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht of geen ontvsngst Alleen-lezen Onopgelost

Waarom heb ik bij Vodafone zoveel blackspots

Prepaid tegoed besteden. Alleen-lezen Opgelost

Kan in betalingen verrichten met mijn prepaidtegoed? Of kan bij het nemen van een abonnement het prepaid tegoed gebruikt worden?

Catlove door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

unlockcode case : 8102117 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung Young 2 model : SM-G130-HN en heb een unlockcode aangevraagd.de IMEI : 356644063343003/72.Nu woonachtig in België wil ik de gsm graag hier gebruiken.Wanneer kan ik een bevestiging v...

Telefoon werkt niet naar behoren Alleen-lezen Opgelost

Hi!Ik heb sinds korte tijd een probleem met mijn iPhone 7 128GB en heb hier heel wat vragen over :-). Ik kan geen video's en voicememo's meer maken, wanneer ik een lightning koptelefoon aansluit hoor ...

Kosten abonnement in vergelijk met t-mobile Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al een hele tijd klant bij Vodafone. Recentelijk ook overgestapt naar Ziggo om de extra voordelen. Dubbele data en € 5 korting per maand. Het is weer tijd om mijn abonnement te verlengen. Ik zi...

RvdB75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb verlengt en nieuw toestel ook overgezet naar zakelijk maar nog geen rekening ontvangen, ik kan niet werken zonder telefoon dus ik wil dat alles goed geregeld is

Arno4045 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

hoe weet ik mijn voicemail

levertijd na klacht Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, heeft iemand ervaring met de klantenservice als het gaat om versnellen van het leverproces na een klacht?De klantenservice zit 'vast' in haar procedures en ik wacht al 7 weken op vier simkaarten ...

Ik word gebeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik word privé gebeld door mensen die zeggen dat ze van fodavone zijn. Is dit juist of zijn dit verkeerde mensen?

Slechte service Alleen-lezen Onopgelost

Een jaar geleden kwam ik de mooie aanbieding tegen van Vodafone als je ook Ziggo had. Hiervoor zou je dubbel internet krijgen en €5 korting. Dit zag eruit als een leuke aanbieding maar veranderde snel...

nielss26 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen