Het is niet mogelijk makkelijk te downgraden vanaf lollipop. Probeer dit dan ook niet, anders heb je een dure "paperweight".
Samen met lollipop komt een nieuwe bootloader die niet geschikt is voor 4.4.2 of 4.3.
Of je probeert het wel en je krijgt een nieuw toestel van de garantie, dat kan natuurlijk ook.
- Het schijnt dus wel mogelijk te zijn, ik had het dus fout.
- Hieronder vind je de link hoe het te werk gaat, let wel het is in het engels. (een vereiste als je dit soort handelingen met je telefoon wilt doen. Helaas).
- http://androidsigma.com/how-to-downgrade-samsung-note-3-from-android-lollipop-to-kitkat/
Het wordt tijd dat fabrikanten en providers inzien dat de mens geen schaap is en een eigen voorkeur heeft.
En dat we dan ook meer keus krijgen over hoe ONZE aankoop er uitziet en hoe het werkt.
Maar alsnog geldt:
Je beste keus is (en zeker geen makkelijke) is om een custom rom erop te zetten. Want de Lollipop die Vodafone heeft uitgegeven is gewoon schandelijk.
Ik heb zelf een Note3 met custom firmware en mijn broer eentje met deze Lollipop (officieel) en het is echt het meest waardeloze(op een telefoon) wat ik gezien heb in de laatste 5 jaar.
Je kan mij een privé bericht sturen als je meer hulp wilt met het installeren van een custom firmware. Let wel, dit kost veel tijd en nog meer moeite (althans als leren een moeite is).
Groetjes Hans en succes.