mariabelize

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dingen gaan fout en jullie kunnen niet outbound bellen?

Ik dacht over te stappen van T-mobile naar Vodafone.... na een nette aanbieding te hebben ontvangen aan de telefoon dacht ik dat ik klant zou worden van Vodafone onder de afspraken die gemaakt waren..... Echter kreeg ik bevestigings mails van dingen die NIET waren afgesproken: Aansluit kosten van €25,- en een maand bedrag wat ook niet klopte. Daarop terug gebeld (verschrikkelijk lang moeten wachten) en toen uitgelegd gekregen dat ik de aansluit kosten terug gestort zou krijgen en het maandbedrag niet klopte ivm een achteraf korting ivm Ziggo. Prima, ik daxht dat het opgelost was....

Een paar uur later krijg ik een mail dat de volgende dag mijn bestelling geleverd zou worden en dat ik € 30,- bij de chauffeur kon afrekenen???? geen idee wat dat was heb ik weer terug gebeld... na 18min in de wacht te hebben gestaan hoor ik dat het om een duo sim gaat die ik nooit besteld heb, ze zagen dat het fout was gegaan en zouden het corrrigeren.

niks meer gehoord.... weer gebeld, weer lang in de wacht gestaan, nu blijkt dat eerst de bestelling retour moet komen bij vodafone en dan mag ik opnieuw bellen om het op te lossen??? --.> fout ligt bij Vodafone maar ik mag zelf terug bellen wanneer ik iets heb gehoord om weer klant te worden.

paar dagen verder SMS ontvangen dat mijn bestelling is geanuleerd, ik weer gebeld weer in de wacht gestaan. Blijkt dat het nog niet helemaal verwerkt is in het systeem dus ik mag een paar dagen later weer bellen, helaas kan Vodafone mij niet bellen want ze kunnen geen outbound gesprekken doen????


Serieus....... Als ik dus nog klant WIL worden... moet ik jullie weer bellen???

beetje raar en wil eigenlijk niet weer naar jullie bellen.
order nummer: ****

Maria (al mijn detail gegevens inmiddels ook al 50x moeten opdreunen anders kunnen jullie niet verifieren of jullie met me kunnen praten.

Moderator edit: ordernummer verwijderd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi mariabelize

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en je feedback hierin.

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en kan me voorstellen dat je er langzamerhand klaar mee bent! Dit is niet waar Vodafone voor staat en absoluut ook niet de bedoeling. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.

Om het te laten controleren/ onderzoeken waar het mis gaat, kun je het beste contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560.
Mijn collega's kunnen we gegevens opvragen, inzien en eventueel aanpassen waar nodig is.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens opvragen of inzien. Ik hoop dat het dan ook snel recht gezet is voor je.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi mariabelize

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en je feedback hierin.

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en kan me voorstellen dat je er langzamerhand klaar mee bent! Dit is niet waar Vodafone voor staat en absoluut ook niet de bedoeling. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.

Om het te laten controleren/ onderzoeken waar het mis gaat, kun je het beste contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560.
Mijn collega's kunnen we gegevens opvragen, inzien en eventueel aanpassen waar nodig is.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens opvragen of inzien. Ik hoop dat het dan ook snel recht gezet is voor je.
mariabelize
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze mogen mij bellen! Ik wil niet meer in de wacht staan!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan helaas geen bel afspraak voor je maken. Ik zie namelijk geen gegevens in.
mariabelize
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als Vodafone me als klant wil kunnen ze gewoon mijn ordernummer bekijken en mij bellen en zien dat ze bij jullie allemaal fouten hebben gemaakt. Kunne ze ook zien wannneer ik bel (en eerst mega lang in de wacht heb gestaan).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ga het topic sluiten omdat dit niet opgepakt kan worden via het forum. Daarnaast mag je hiervoor zelf bellen met het bovenstaande nummer. Vanuit hier kan ik er verder niks in betekenen voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic