ik had een vraag gesteld aan de klantenservice waarbij ik dit als antwoord terug kreeg.
Beste Tim ,
Bedankt voor je e-mail! Je ervaart problemen met het netwerk.
Dekking?Je geeft aan dat je problemen ervaar met het netwerk op postcode 3199 LZ en 3199 LD. Ik keek de dekking op beide postcodes na. Ik zie dat er een mast in de omgeving staat en de dekking goed zou moeten zijn. Je geeft echter aan dat je in het haven gebied werkt. Hierdoor kan de dekking worden belemmerd door stalen objecten in de omgeving. Hier heeft Vodafone geen invloed op. Je zou het toestel handmatig op 2G kunnen zetten. Hiermee kun je proberen of het GSM/2G netwerk beter werkt in de omgeving.
Vragen? Neem gerust nogmaals contact met mij op door hier te klikken!
Met vriendelijke groet,
Lara
Als het netwerk er niet goed werkt. dan moet ik zelf met 2g gaan werken op me telefoon?
dus uiteindelijk betaal ik nog een jaar voor een telefoon waarbij het netwerk niet goed werkt?
2g werkt even slecht. maar volgens u heb ik dus gegarandeerd goede dekking. volgens u dekkingsmap ook.
dus dan komt het door de omgeving en heeft de klant pech?
In andere reacties staat dat er terplekke opgemeten wordt. maar in hoe snel gaat dit gebeuren want heb
het smartphone toch hard nodig
bij voorbaat dank