Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,453Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi HTC one X valt uit sinds update naar Jellybean Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds de update naar Jellybean, eind vorig jaar, valt op mijn HTC one X de wifiverbinding telkens weg. En daarmee blokkeert ook de gewone internetconnectie via 3G / HSPDA. Ik moet dan de wifi u...

hightree door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone Altijd in december met 10 gb actie afgesloten, maar geen 10 gb Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op 08-12-2012 heb ik in de winkel in eerste instantie Sizz Starr 3 abonnement afgesloten. Echter na 2 dagen ben ik weer terug gegaan, omdat ik data toch belangrijker vond dan de belminuten. Mijn...

YG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing in Veldhoven Alleen-lezen Onopgelost

Kan momenteel niet sms-en en niet bellen/gebeld worden. Is er een storing in het netwerk en hoe lang zal deze waarschijnlijk duren?

Lied door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonnummer & pukcode kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Is het mogelijk om de pukcode en het telefoonnummer van een prepaid simkaart te achterhalen?Mijn moeder gaat overmorgen met vakantie, maar we zijn alle informatie van haar 'vakantienummer...

Toestelverzekering Plus Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer/mevrouw, Afgelopen week is mijn telefoon flink op de grond gevallen tijdens het scooter rijden, waardoor de telefoon nu schade heeft. Gelukkig was ik zo verstandig genoeg om de telefoon t...

WilmaB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde eind datum abonnement wegens foutief systeem bij Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Wegens een fout in het systeem van Vodafone deze post. In mei 2011 heb ik een contract voor 2 jaar afgesloten dus zou deze mei 2013 moeten aflopen. Tot mijn grote verbazing loopt deze vo...

arjan123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone altijd abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Is het mogelijk om een iphone altijd abonnement (wat ik nu heb) ook te gebruiken in een niet iphone toestel? Mvg

TimMendel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement omzetten. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb sinds december vorig jaar een iPhone-2 Altijd 75 afgesloten.Hierop krijg ik wel een maandelijkse korting. Mijn vraag is of het mogelijk is deze om te zetten naar een RED abbonement.En zo...

Bulldog door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

alweer de echo en slechte mast bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben in het bezit van een iphone 5Doordat ik steeds problemen had met echo in het gesprek en slechte mast bereik . Is er naar 3 keer sim wissel te hebben gedaan besloten door mij om de iphone ...

Lauw door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen mobiel internet Wassenaar Alleen-lezen Onopgelost

Zit op de camping met twee (beide Vodafone abonnement!) iPads. Absoluut GEEN of waardeloze verbinding te krijgen.. Kom op Vodafone >>> storing!!!

1gb Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de 1gb Blox.Maar nu gaat m'n internet gebruik van m'n beltegoed af.Dus ik wou een nieuwe 1gb Blox aansluiten maar dat gaat niet omdat ik deze dienst al heb..Ik zit niet in het buitenland....

iphone 4 inruilen voor geld Alleen-lezen Onopgelost

ik wil t wel doen alleen me mute knop doet t niet. is ie dan alleen om DAT knopje alleen nog maar 18 euro waard?

haitamize door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s2 foto's Alleen-lezen Onopgelost

In de vodafone winkel is alles overgezet van mijn s2 naar de nieuwe s3, al mijn foto's staan nog op de s2 maar dat was geen probleem, dus wel want ik krijg ze niet meer op mijn pc. Hoe doe ik dat?

jaantje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

ten eerste waarom kun je geen NIEUW BERICHT maken bij jullie Fantastische klantenservice, bang dat de site crasht.Vandaar mijn bericht hier.Bel afgelopen week met de klantenservice stel wat vragen ove...

cimbomgs door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ongeldige MMI code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kan nu niet meer bellen, steeds staat er ONGELDIGE MMI CODE. Mijn toestel is pas drie weken oud het is een HTC One. Kan iemand me vertellen of dit een instelling is of waar dit aan ligt.Groet...

Wifi & accu problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds een maand of 8 de htc one x in gebruik. Tot een paar weken geleden was ik dik tevreden, maar sinds een tijdje loopt mijn accu wel erg snel leeg (eerst deed ik er 2 dagen mee, nu ha...

Denise90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteravond geen bereik meer dus geen sms versturen, niet bellen!Op dit moment ben ik in de omgeving Ede (Gelderland).Kunnen jullie aangeven of er een storing is? Ik hoop op een spoedige ...

Bianca26 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb zojuist voor een half jaartje een tweedehands blackberry Bold 9700 gekocht. Nou heb ik een abbonement met 1g aan internet, maar moet je daarnaast ook nog blackberry internet kop...

Levi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Veel mb gebruik BSW 200 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds donderdag heb ik de galaxy s4. Nu zit ik voornamelijk op wifi. Nu heb ik 3g heel even gebruikt wat whatsapjes verstuurd ff facebook gezien. Op internet was opgezocht en zit al aan de 25 mb....nu...

justme82 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Voordeelpakketten & BloX - Welke zijn er en wat kun je ermee? Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Zoals de meeste Vodafone klanten wel al zullen weten, of al hebben ervaren, heeft Vodafone verscheidene Voordeelpakketten en BloX die je aan en uit kunt schakelen op het moment dat je net...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen