chadanaira

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 crash

Sinds gistermiddag is mijn telefoon bij 50% na het gebruik van de google maps zomaar uitgevallen en nooit meer aangegaan, hij blijft hangen in het begin scherm waar de samsung galaxy sIII op staat, als je de lader erin doet komt er alleen een stilstaande batterij te staan. Heb de harde reset proberen te doen zoals vermeld op de vodafone site maar niks helpt meer. Telefoon is volledig onbruikbaar en net 1.5 jaar oud.
Wie herkent dit probleem en weet wat ermee te doen gezien (zoals ieder ander) je de telefoon hard nodig hebt met alle info erin. Contacten back up pakt hij niet op een andere telefoon net zoals de gehele back up, heb een SII geleend maar heb er eigenlijk weinig aan gezien het micro kaartje daar ook niet inpast.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Zie de antwoorden die gegeven zijn in het topic: "Telefooncrash na software update 4.3 op Samsung s3" van topic starter: mmeijne.
Hier in het Forum: Samsung

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Telefooncrash-na-software-update-4-3-op-Samsung-s3/td-p/122554

Ik adviseer je om eerst de oplossing van Netwerker (in berichtnummer 2 in dat topic) te proberen.
Daarna alle waarschuwingen lezen die de Moderators van Vodafone in dat topic hebben gepost !!!

Als uiterste redmiddel (oplossings-richting) kun je dan stap-voor-stap de instructies van Forum-lid "Broekari" uitvoeren.

Dus als mijn (= Netwerker) oplossing niet voor jou blijkt te werken !!!

Ik help je graag aan een oplossing voor jouw probleem. Maar ik verzoek je dringend om alle waarschuwingen en instellings-adviezen in dat topic grondig door te lezen !

Kudo' s zijn welkom, indien je jouw Samsung Galaxy S III weer werkend hebt gekregen.
Alvast bedankt !

Succes !


Netwerker




E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic