leentje22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

databundel leeg.

Nog steeds wordt mijn databundel niet correct weer gegeven. Van mijn Red Essentials bundel is meer dan 3gb verdwenen.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi leentje22
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318268

Zou het opgelost moeten zijn. Tenminste, bij een groot deel van de klanten bij Vodafone. Het zou dus nog goed kunnen dat je het probleem ervaart. Heb je ook online gekeken in je My Vodafone?

Erg vervelend en ik hoop dat ze het snel oplossen. Misschien dat een moderator je meer informatie kan geven. Succes in ieder geval en weet dat Vodafone er druk mee bezig is (verwacht dat het nog niet helemaal goed is opgelost, zoals jij al aangeeft).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment speelt het nog bij een kleine groep klanten. Voor meer informatie zie bovenstaand topic. Helaas heb ik geen extra informatie op dit moment. Omdat er al een topic over gaat, zal ik dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic