Amina9780

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

could not find a service book entry for ippp

Hallo,
Als ik me op twitter probeer inteloggen krijg ik dit : could not find a service book entry for ippp 
En ik kan geen gebruik meer maken van WIFI geen internet niks . Ik had een blackberry abbonement gedaan voor de vorige maand met ping enz voor 12.50 die is dan net 1 dag verlopen en ik probeerde verbinding te maken met wifi maar dit lukte niet 
Kan iemand me helpen , p.s ik heb een blackberry bold 9780
Groetjess 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Amina9780 schreef:
Ik heb geen facebook en ik dacht dat misschien iemand hier verstand er van heeft naja
Groet amina
Hoi Amina9780, is het opgelost ? Ik adviseer je om naar de telefonische klantenservice te bellen. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Amina, het e-Forum is niet opgesteld om specifieke vragen als deze te beantwoorden. Je kunt deze vraag het beste via een ander kanaal stellen, zoals bijvoorbeeld Facebook. Of je belt morgen naar de klantenservice, zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur.
Amina9780
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geen facebook en ik dacht dat misschien iemand hier verstand er van heeft naja 
Groet amina
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Amina9780 schreef:
Groet amina
Hoi Amina9780, is het opgelost ? Ik adviseer je om naar de telefonische klantenservice te bellen. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic