Sharad schreef:
Het overzetten naar 2G heeft gewerkt.
heb dit in eerste instantie thuis op 2G/GSM gezet en ben toen een paar uur later (nog steeds zonder disconnect) 100KM zuid-westelijker gereden naar postcode 3205. Tot dan geen enkel probleem. Na een uurtje de telefoon weer up UMTS gezet en die in regio nog 2 uur gebleven, waarna we terug reden. Dit ging allemaal goed, totdat we weer terug in Den Bosch aankwame. Hier heeft UMTS het ongeveer een uur volgehoudenn, waarna de verbinding weer weg viel.
Net als zsmzorg aangeeft, je kan niet zien dat de verbinding weg is, je moet dit effectief uitproberen.
Het toestel is wel net nieuw (ongeveer een maand oud). De simkaart ongeveer 2 jaar.
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit in een ander toestel uit te proberen.
Hoi Sharad, ik adviseer je eens om bij een Vodafone winkel binnen te lopen om daar je simkaart te testen. Mocht deze een defect vertonen kun je deze eenmaling gratis ruilen. Je gegevens worden dan direct omgezet. Vergeet niet een ID kaart of paspoort mee te nemen ter verificatie 🙂
KIP schreef:emdeegee schreef:
Hier in heel Noord-Holland precies hetzelfde probleem.
emdeegee schreef:Probeer eens of het helpt als je Cell Broadcasting uitzet in het toestel. Je kunt dit vaak als volgt doen: Berichten -> Menu -> Instellingen -> Infoberichten > [vinkje uitschakelen] (De exacte locatie kan verschillen per toestel). Dit kan misschien helpen!
Op dit moment zit ik op 9405BL
En heb net mijn toestel weer moeten herstarten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.