antonvansteenis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

compliment

Hallo Allemaal,

Meestal lees je op fora over problemen of klachten die er zijn, ik wil nu eens even een compliment geven aan Vodafone. Ik ben al jaren klant met mijn mobiele telefoon. Nooit last gehad met het netwerk ofzo. Vanmorgen was echter mijn bereik wel weg (bij de telefoon van mijn vrouw ook dus klaarblijkelijk was er een storing). Na het eerst even een paar uur afgewacht te hebben toch maar even gebeld met de klantenservice (via vaste telefoon natuurlijk 🙂 ). Ik kreeg een hele vriendelijke Joyce aan de lijn. Zij dacht ook gelijk aan een storing, maar dat was niet bekend bij haar. Ze is gaan navragen/nakijken en er was inderdaad niets bekend. Dus ze heeft gelijk een bericht gestuurd naar de technische dienst. Het kon echter wel tot een dag duren voordat het hersteld zou zijn (afhankelijk van het probleem), binnen anderhalf uur was het bereik echter al weer hersteld. Dusseh top service, top vriendelijkheid aan de telefoon en supersnel gereageerd door Vodafone.
Zo dat wilde ik maar even gezegd hebben!!!
groetjes
anton
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Anton!

Welkom op het forum 😄

Altijd leuk zo'n positief verhaal! Daar worden we alleen maar blij van.
Mocht er in de toekomst toch iets zijn waarbij je hulp nodig hebt dan ben je net als alle andere klanten gewoon welkom en staan we klaar om je te helpen 🙂

Fijn weekend in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic