balthazar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aantal gebelde minuten inzien

Goedeavond,
Momenteel heb ik een Scherp 250 abbonnement en ik wil overstappen naar Sim only. Het euvel; mijn huidige abonnement belde ik niet vol wat betreft minuten.

Waar in "my vodafone" kan ik zien wat mijn gemiddelde verbruik is van de afgelopen maanden, en dan bedoel ik niet in euro's maar in gebelde minuten binnen de bundel.

Via "verbruik & tegoed" zie ik alleen het verbruik van deze maand tot deze dag (vandaag dus van 1 t/m 4 februari) en daar schiet ik dus niet veel mee op.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Balthazar
4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Balthazar,

Welkom op het Vodafone forum, na het lezen van je bericht is me nog niet geheel duidelijk waar ik je eventueel mee kan helpen ?
Zou je iets specifieker willen zijn, thaanks
simlockvrij

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hij wil volgens mij gewoon heel simpel weten hoeveel minuten hij per maand verbeld weten, ik wil dit ook weten, maar is nergens te vinden.en helemaal mooi zou zijn als je bijvoorbeeld zou kunnen zien:
januari 125 minuten
december 142 minuten
november 118 minuten
enz. enz
Renske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn he om antwoord te krijgen......!
Ik denk dat er heel veel mensen met ons zijn die graag willen weten wat hun gemiddelde verbruik (ook binnen het abonnement) is. 

Ik verwacht dat als Vodafone wil laten zien dat ze een goede klantenservice hebben dat ze deze vraag nu ook echt gaan beantwoorden.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyheyy

Het bel sms en web advies is helaas niet inzichtbaar via My Vodafone. Maar ik vind het wel een heel goed idee dus ik zet het door als feedback 🙂

Mocht je dit advies willen krijgen zodat je daarop kunt beslissen welk abonnement je het beste kunt nemen, dan kun je even bellen naar 1201 of contact opnemen via social media bv Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan voor je nakijken wat je verbruik was elke maand. Zo weet je of je 150 of 300 minuten moet nemen of dat je beter af bent met een 1gb bundel dan een 2gb bundel etc 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic