aijmker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

camera firmware wordt bijgewerkt​. Even geduld....​.

Ik heb sinds gisteren last van dat de camerefirmware wordt bijgewerkt op mijn Sansung S4.
Hij doet na mijn idee niets, het blijft hangen, camera blijft zwart en na een paar minuten wordt de camera uitgeschakeld.

Hoe kan ik dit oplossen, want ik kan op dit moment geen foto's en filmpjes maken.

Telefoon heb ik niet geupdate, er staat al een nieuwe versie op. De doet de camera zelf (hoe???)
De mobiel al vaker herstart.
Zelf al terug gezet naar de facbrieksinstellingen, elke keer als de de camera app open, dan krijg ik de volgende melding: camera firmware wordt bijgewerkt​. Even geduld....​.
Na 2 minuten krijg ik gewoon het start scherm.

Hebben jullie een oplossing hiervoor?

Helaas is mijn vorige post gesloten, waardoor ik niet meer kon reageren.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie dat je van alles al geprobeerd hebt. Je zou eens kunnen proberen de cashe te legen van de camera. Mocht dat niet werken dan ben ik bang dat hij gerepareerd moet gaan worden.
aijmker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cache geleegd, daarna camera opgestart.

Scherm blijft zwart, maar komt weer met de volgende opmerking:
camera firmware wordt bijgewerkt​. Even geduld....​.

frontcamera doet het wel!

Wat nu te doen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi aijmker , vervelend dat het legen van de cache het probleem ook niet verholpen heeft! Net als Steven ben ik bang dat het toestel gerepareerd moet worden. Hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden, kun je hier teruglezen: Je toestel laten repareren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
aijmker , omdat we geen reactie meer hebben ontvangen, zullen we dit topic over 48 uur sluiten. Je kunt hier dan niet meer op reageren. Hopelijk zijn de problemen met een reparatie verholpen en kun je weer met je camera aan de slag!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic