Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaart heractiveren Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen week heb ik een nieuwe nanokaart ontvangen ivm nieuwe telefoon.Algelopen weekend is deze telefoon gestolen, is het mogelijk dat hij oude kaartje weer geactiveerd wordt?De oude telefoon met s...

richard1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone spookt Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik hoor dat iemand mij kan helpen.De laatste tijd 'spookt' mijn iphone steeds.Het touch screen reageert alsof er iemand op klikt maar ik raak mijn scherm niet eens aan.Het is heel vervelend, want ...

Melinda94 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement kosten zomaar verhoogd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmorgen een rekening binnen gekregen van 52 euro. Terwijl mijn abonnements kosten het gehele contractduur 42 euro is. Ik vraag me af hoe dit kan en hoop dat het een vergissing is want van 52 ...

xkellyp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement loopt na ruim een maand nog niet Alleen-lezen Onopgelost

Ruim 5 weken geleden een nieuw abonnement met toestel afgesloten. Bericht gehad dat nummerportering van TMobile akkoord was. Ondertussen nog geen abonnement zichtbaar als ik inlog en mijn Samsung S6 e...

rvanbaast door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn abonnement is opeens zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ongeveer een maand lijkt het alsof mijn abonnement als zakelijk wordt beschouwd (ik kan bijvoorbeeld geen blox aan of uitzetten!) terwijl ik helemaal geen zakelijk abonnement heb. Nadat ik de ap...

EvanK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Hybride - 1 maand gratis Alleen-lezen Onopgelost

Mijn derde maandelijkse betaling voor mijn Hybrid abonnement is alweer 20 dagen geleden afgeschreven. Nog steeds heb ik geen bedrag terug gekregen van Vodafone voor hun aanbieding: "Probeer Vodafone H...

Mike_ door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onterechte rekening annuleren Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer, mevrouw, Ik heb een onterechte rekening ontvangen en ik zie graag dat deze rekening geannuleerd wordt. Het betreft rekeningnr. ************** van klantnr. **********edit moderator: persoon...

Sms over limiet data verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement laten verlengen en heb 700mb. Nu krijg ik een sms dat ik 80 procent verbruikt heb. Ik kijk op de app en zie dat 318 mb verbruikt heb, waar gaat het fout? Ik word hier niet blij ...

timm5140 door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tjonge tjonge Vodafone, wat maken jullie het toch moeilijk Alleen-lezen Onopgelost

Tjonge tjonge Vodafone, wat maken jullie het toch moeilijk In begin februari heb ik bij jullie een abonnement met telefoon afgesloten. Enige dagen later ontvang ik de telefoon. Na ruim 1 maand gaat de...

p027684 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

heeft Vodafone ook een mobiel Familie bundel Alleen-lezen Opgelost

heeft Vodafone ook een mobiel Familie bundel zoals Ziggo.Dit is een bundel waar meerdere telefoons of wel meerdere 06 nummersgebruik van maken.Dit omdat het abonnement van mij en van mijn vrouw en doc...

KoosMeekma door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3 maanden Napster cadeau bij Vodafone Prepaid! Alleen-lezen Onopgelost

In navolging op onze Napster-actie voor abonnees hebben we nu ook een leuk aanbod voor onze nieuwe Prepaidklanten die tussen 1 juni en 2 augustus 2015 een nieuw Vodafone Prepaid toestel, of een nieuwe...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Klacht levering htc telefoon Alleen-lezen Opgelost

Zou iemand mij eens uidelijkheid kunnen geven waarom ik mijn toestel in zo'n 2 a 3 weken nog niet binnen heb?Als ik bel zegt de 1 dat het gewoon op voorraad is en dat het er snel aan komt, vervolgens ...

amaassen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S5 niet aangemeld bij netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vandaag mijn nieuwe abonement ontvangen, met daarbij behorende Samsung Galaxy S5 en de nieuwe sim kaart. Ik heb mijn sim kaart twee uur geleden geactiveerd en zet zojuist mijn gsm aan. B...

storing tv en intenet Alleen-lezen Onopgelost

Zondagmorgen 17 mei opeens blijft het tv-beeld hangen en ligt internet er ook uit.Gebeld met Vodafone: neen meneer, ik ben van Vodafone Mobiel, u moet Vodafone Thuis bellen en dat kan pas vanaf maanda...

HarryK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Goor - Netwerkproblemen ivm werkzaamheden na storing Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving, als gevolg van een stroomstoring. We zijn nu bezig met werkzaamheden om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas g...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Verlengengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,ik heb een vraag ik ben al een enige tijd klant van jullie, echter is mijn toestel al een tijdje kapot en kon ik hem niet laten repareren, aangezien ik het laatste jaar hoge rekeningen heb...

mjs1987 door Gedreven Meedenker
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

verlenging per ongeluk 2x aangeklikt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb mijn abbonnement verlengd maar heb per ongeluk 2x bevestigd en heb ook twee bevestigings mailtjes gehad, wat nu? heb geprobeerd er 1 te annuleren maar dat werkt helaas niet. gr. Marloes

iphoris door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout in factuur Alleen-lezen Opgelost

Beste,Van februari tot en met April heb ik mijn abonnement stopgezet omdat ik in het buitenland zat. Nu zie ik dat ik een afschrijving heb in de maand mei van 35 euro. Het lijkt me vreemd dat je al be...

Komt Android versie 5.0.2 ook beschikbaar voor Samsung Galaxy S4? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb veel problemen met Lollipop en dan vooral dat mijn LED notificatie niet meer werkt. Een vriend van mij had exact hetzelfde probleem maar hij heeft nu vorige week een update gehad naar Android 5...

Lijntje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement met ingang van 1april tot en met 31 augustus geschorstIk heb hier een brief van ontvangen er word nog steeds abonnements geld van de rekening afgeschrevenDit kan niet Hoe is dit...

Bartjes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen