kone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen dekking 5464 Veghel

Geen vodafone netwerk beschikbaar in gebied 5454pr veghel
4 Reacties 4
Shakespeare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vrijdag 15 nov zelfde probleem, postcode 5464PC. Op 13 nov is er op nog geen 100m afstand van mijn huis een UMTS mast geplaatst, zou die er iets mee te maken hebben, of is er in de buurt een (niet aangemelde) gsm repeater geplaatst?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, zover mij bekend zijn er geen problemen bekend op deze postcode. Er wordt daar overigens wel een nieuwe Vodafone mast geplaatst omdat de 3G dekking daar op punten wel te wensen over laat. Die is op dit moment nog niet actief, maar dat wordt hij binnenkort.

Wat is precies het probleem (geen dekking, een bepaalde dienst die niet werkt, etc), ervaren jullie de klachten nog steeds, helpt een toestel reboot (uit&aan) en vanaf welk punt wordt het netwerk weer normaal beschikbaar?
Shakespeare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, Bas. Vandaag had ik rond 18.00u storing-vrij internet, hopelijk blijft dat nu zo. (gebruik nu WIFI verbinding ergens anders). Blij te horen dat de UMTS mast van Vodafone is, want 3g is inderdaad niet altijd beschikbaar op het ogenblik. (Het probleem dat zich voordeed was overigens niet het wegvallen van het signaal zoals anders vaak gebeurt, maar een melding dat er geen verbinding was met Vodafone, terwijl de signaal indicatie op volle sterkte was.)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, goed om te horen dat het weer in orde is. Mocht het terugkomen en je er een patroon in kunnen vinden, dan geef even een seintje. Dat kunnen we misschien laten onderzoeken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic