x_lisanneee_x

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox opgemaakt, nu gelijk nieuwe aanzetten?

Hallo,
Ik kreeg net een smsje van Vodafone dat ik mijn blox op had gemaakt. en tot de vervaldatum 15 cent per mb moet gaan betalen. hier heb ik natuurlijk helemaal geen zin in. als ik nu weer opwaardeer en de blox aanzet, heb ik dan gewoon weer de nieuwe blox?
Groetjes!
7 Reacties 7
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Goeie vraag. Deze BloX is een maand geldig en wordt elke maand automatisch verlengd zo lang je genoeg prepaid-tegoed hebt. Maar hoe je deze eerder kan verlengen wordt niet vermeld en ik denk dat het ook niet mogelijk is. Als je veel internet gebruikt kun je misschien beter kiezen voor de Web+SMS BloX. Je hebt dan voor €5,00 meer 250MB per maand. Zie BloX voor internet.
 
x_lisanneee_x schreef:
Hallo,
Ik kreeg net een smsje van Vodafone dat ik mijn blox op had gemaakt. en tot de vervaldatum 15 cent per mb moet gaan betalen. hier heb ik natuurlijk helemaal geen zin in. als ik nu weer opwaardeer en de blox aanzet, heb ik dan gewoon weer de nieuwe blox?
Groetjes!


Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Caspar schreef:
 Als je veel internet gebruikt kun je misschien beter kiezen voor de Web+SMS BloX. Je hebt dan voor €5,00 meer 250MB per maand. Zie BloX voor internet.
 


Lijkt me niet echt een goede oplossing, aangezien je dan geen Blackberry Service hebt draaien en dus nog niet geholpen bent. Je kunt beter proberen te achterhalen waardoor je nu al door je blox heen bent, aangezien ruim 95% van de BB-gebruikers gewoon toe kunnen met de bundel: gebruik je veel YouTube, stream je muziek naar je BB, dat soort zaken zijn interessant om te weten.
 
x_lisanneee_x
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hetn enigste wat ik doe is op ubersocial, ping, whatsapp en msn, soms even een liedje downloaden (spreken we over 1 x in de 2 weken)
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Sorry, het was mij niet duidelijk dast het om een Blackberry ging.  Voor de BlackberryBloX geldt ook dat deze 30 dagen geldig is en automatiswch verlengd wordt als je beltegoed toereikend is. Hierbij heb je 250 MB maar of deze ook eerder te verlengen is wordt niet vermeld. Zie BloX voor BlackBerry.
 
Maar als je echt al door 250 MB heen bent blijft er misschien een app draaien die veel data slurpt. Je kan eens proberen om de batterij te verwijderen en weer terug te plaatsen.
 
x_lisanneee_x schreef:
hetn enigste wat ik doe is op ubersocial, ping, whatsapp en msn, soms even een liedje downloaden (spreken we over 1 x in de 2 weken)


xxx_kimm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap er eingelijk nix van ..
want ik heb nu zoon berichtje gekregen dat mijn internet blox op is ofzoo ?
maar ik kan nog steeds op internet en in dat berichtje stond 15 cent per mb,
en er gaat maar nix van mij beltegoed aff .. als op internet ga.
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi
 
je kunt ook gewoon op internet als je Blackberry Blox op is maar dan betaal je inderdaad extra. maar ik denk dat hier op het forum niemand je vraag kan beantwoorden want daarvoor moet toch in je gegevens gekeken worden. Mijn advies, schiet je vraag in bij de klantenservice of de Smartphone Crew. Die kunnen dit vast ophelderen.
 
 
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Was het niet zo van dat als het OP=OP functie, je betaald dan inderdaad 15 cent per MB tot de verval datum. Want je hebt dan voor een helemaal betaald en voor die 250MB aan data....Mmm toch een goeie vraag, vraag het eens na bij klantenservice 😄
 
Grz
 
Blizz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic