xhybridox

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Nexus+abbonement

Ik heb op 24 januari een Samsung Galaxy Nexus + Vodafone Bel+SMS+Web-3 250 besteld, heb hem 28 januari (vandaag) ontvangen. Maar toen ik probeerde te sms'en en het werkte niet. En toen ik keek naar het conract mobiele telefoonaansluiting, die ik kreeg bij de bezorging, dat mijn gewenste aansluitdatum staat op 27/02/2012, terwijl ik toch zeker wist dat ik het heb gezet op 27/01/2012. Dus nu zit ik dus blijkbaar een maand zonder bellen/sms/internet op mijn mobiel. Is het mogelijk om dan de abonnement naar een maandje eerder te verschuiven en waar doe ik dat?
 
Groeten
xhybridox
1 Reactie 1
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Je kunt beter kontakt opnemen met de klantenservice via 1201 of via twitter. Dit is vooral een forum van gebruikers voor gebruikers met technische vragen of problemen.
Is het niet zo dat je nummerbehoud hebt aangevraagd en dat je contract bij je oude provider nog niet afgelopen is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic