vanbroek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

Op 26 november mijn abonnement verlengd wacht nog steeds op een nieuwe telefoon......Hij is zoek geraakt bij Vodafone en niet bij TNT. Hiervoor krijg ik een excuus en het vermissingstraject zal worden gestart. Raar he dat ik nu wacht op iets wat bij Vodafone is zoekgeraakt en geen enkele reactie ook niet op een officiele schriftelijke ingediende klacht...
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Vanbroek,

Het Vodafone-forum gaat jouw helaas ook niet verder helpen bij de afhandeling van jouw kwestie. Dit Forum is meer voor algemene zaken, waar de vragen en antwoorden voor veel Forum-leden van belang zijn.

Je schrijft zelf al dat er een interne zoek-opdracht binnen Vodafone loopt, naar de verdwenen smartphone. En ook dat je een klachtenbrief hebt verzonden aan Vodafone. Wachten is frustrerend, maar het enige wat je nu nog kunt doen.
Je weet dat Nederland en daarmee ook Vodafone in de laatste twee weken van de maand December "op zijn gat ligt" En er dus weinig gebeurt op administratief gebied. Alsof heel Nederland heeft vrij genomen.

Nog twee weken wachten. En maar hopen dat Vodafone jouw klacht in die tijd wel naar jouw tevredenheid afhandelt. Dat zou niet meer dan redelijk zijn.
Daarna kun je alsnog bellen en een pittig gesprek voeren met de Klantenservice van Vodafone.

Ik ben zelf geen medewerker van Vodafone. Slechts een behulpzame en strijdvaardige bezoeker van dit Forum.


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic