hagman

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereikbaarheid Biddinghuizen

Ik kom nu al enkel jaren bij Dorhout Mees in Biddinghuizen en al jaren geen verbinding.
Nu ga ik dit jaar weer daar medere malen naar toe en zou het fijn vinden als er verbinding zou zijn.
Er is bijna tot geen verbinding, ik moet in open veld en liefst wat hoger staan om verbinding te krijgen om te bellen laat staan om internetverbinding te hebben.
Reclames maken over landelijk 4g netwerk en altijd 1 4g snelheid klopt in deze niet.
KPN is de enige die daar contact maakt met hun netwerk en heeft daarvoor ook een communicatiemast staan en deze kan natuurlijk gedeeld worden.
12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hagman ,

Ik zie dat 4G wel beschikbaar zou moeten zijn, kijk ook eens op: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml 3G & 2G zouden ook in Biddinghuizen gewoon functioneren.
hagman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas maar er is geen ontvangst op die locatie en er komen duizenden mensen per jaar.
Geen telefoon en internet op dit adres wat langs de dijk van het veluwemeer ligt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hagman ,

2G & 3G dekking zouden in ieder geval in orde moeten zijn. Als je het echt over de dijk hebt zijn er kleine gedeeltes waar je misschien geen 4G kunt ervaren maar ietsjes verderop bij de dijk weer wel.

Want als ik uit je bericht kan vermelden heb je en 4G abonnement en in andere delen van het land wel gewoon 4G. Er wordt nog altijd geïnvesteerd in het 4G netwerk, wie weet wat volgt.
Midam

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kijk dit bedoel ik dus, SamsungExpert gaat maar blindelings uit van de huidige dekkingskaart, en blijft dus beweren dat er in de omgeving van Biddinghuizen minimaal 2G & 3G dekking moet zijn, terwijl @hagman die daar dus regelmatig komt en nog vele andere heel wat anders ervaart.
Het is overduidelijk dat SamsungExpert de klant niet serieus neemt, en maar blijft staan achter de dekkingskaart die in veel gevallen niet klopt met de werkelijkheid.
Misschien moet SamsungExpert eerst maar eens naar de lokatie in Biddinghuizen gaan, voordat hij komt met zijn antwoord.
Als meer klanten daar geen of slechte dekking ervaren, dan zuigen ze dat niet uit hun duim!
Kom met een antwoord waar de klant wat aan heeft, zo niet geef dan geen antwoord.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Midam ,

Zit in Amsterdam prima ;). Als het gaat om walibi of en vakantiepark kan het dus zo zijn dat je geen goed functionerend netwerk hebt door en overbelaste mast die ook door andere wordt gebruikt.
Vakantieparken hebben en ander verhaal deze parken willen geen masten doordat het hun uitzicht zou belemmeren daardoor moet en andere mast dubbel zoveel taken overnemen. Ik vindt dat je de conclusie geeft de klant geen gelijk erg opdringerig, alsof je tegen de gezagvoerder van het vliegtuig zegt kun je niet sneller? Terwijl hij al vol vermogen gebruikt. En ik zeg niet dat 3G en 4G zouden moeten functioneren anders is het jou schuld maar bedoel het meer van normaal gesproken zouden deze netwerken gewoon normaal handelen.

Of via het forum en oplossing kan worden aangeboden kan ik niet bevestigen... Via het forum delen we immers alleen tips & tricks.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
4G is wel een probleem daar, maar 2G/3G zouden het moeten doen, via een zendmast aan de Zijdenettenweg.

In Dorhout Mees zou het gewoon moeten werken. Ook binnenshuis. Lijkt me raar als je daar niet op z'n minst 2G hebt? Op welke verdieping werkt het niet? (hotel neem ik aan)

Overigens zouden alledrie de providers het daar moeten doen wat betreft 2G/3G.
hagman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ontving net van jullie een email 4G in heel Nedreland en straks ook 4G+
Doch helaas nog steeds in waar ik en vele duizenden mensen komen voor recreatie en zakelijk.
Nog steeds geen ontvangst en ook geen 3G helemaal 0,0
Ik moet helemaal naar de dijk van het veluwe meer lopen (helaas kan dat alleen over de weg ongeveer 15 min. lopen)
Jullie zijn de enige die totaal geen ontvangst hebben.
Dus waar is nu mijn 4G verbinding waar ik wel voor betaal en waar jullie wel mee adverteren.
Heel Nederland is Heel Nederland en geen open plekken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@hagman

Welk toestel heb je precies? Dat maakt namelijk ook een groot verschil.
hagman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung Note 3
hagman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en toen blijft het weer stil.
Probleem aanpakken dat gebeurd er niet.
Denk dat ik maar de reclamecodecomissie moet inschakelen over jullie HEEL NEDERLAND 4G en andere providers voor gek zetten met jullie reclame capagne.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@hagman , het forum is bedoeld voor en door gebruikers. Zie ook de regels. Misschien als je zelf meer inhoudelijk informatie deelt over het probleem de community sneller zal reageren. Kijk voor ideeën wat je allemaal kunt testen en delen in dit topic.
hagman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste marc

Als mijn topic helemaal gelezen wordt dan is het mss duidelijker.
Maar vragen naar mijn toestel en dan stil blijven is niet meewerken aan een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic