edwin16

Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Teveel kosten in rekening gebracht - Klantenservice niet te bereiken

Nu alweer de tweede maand dat er ongeveer 100 euro teveel in rekening is gebracht vanwege een (schijnbaar) te hoog dataverbruik.
De Vodafone App en Data Manager spreken dit echter tegen. Ook is er geen SMS verstuurt dat ik over de datalimiet ben gegaan.

Bij de eerste maand dat dit gebeurde heeft er een onderzoek plaatsgevonden en ben ik gebeld door ene Kim (achternaam onbekend) van de afdeling facturatie die mij mededeelde dat er teveel kosten in rekening gebracht zijn en deze gecrediteerd worden en verrekend zullen worden. (dus niet teruggestort worden op mijn rekening)
Echter net een sms ontvangen dat de nieuwe rekening klaar staat. Ook hier is weer ongeveer 100 euro teveel in rekening gebracht en heb ik geen sms ontvangen.

Meteen maar weer de klantenservice proberen te bellen, maar daar krijg ik alleen te horen dat het te druk is en dat ik beter later kan terugbellen. Is dit nu werkelijk een klantenSERVICE?

Vodafone, doe hier iets aan!!! Er zijn meer dan voldoende klachten te vinden op internet over dit onderwerp. Vorig jaar waren er maandenlang dit soort problemen, nu weer.
Zorg nu eens dat jullie eigen administratie (en klantenservice) in orde is voordat jullie allerlei rekeningen gaan sturen die niet kloppen..
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @edwin16

Vervelend dat je rekening 2x te hoog is.
Je kunt eventueel ook contact opnemen via de chat. Op deze manier hoef je niet te bellen.
Het kan natuurlijk ook daar druk zijn. Anders raad ik je aan om op een later tijdstip contact op te nemen via de tel of chat.

Helaas kunnen wij hier op het forum niks in betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.
Ik hoop voor je dat er een oplossing komt. laat me even weten hoe het afloopt.

Groetjes Stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten omdat het bericht niet aan de regels voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic