kevin1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangst op camping Alphen

Goedenavond,

Vodafone maakt reclame dat er dekking is in heel nederland.
Maar in alphen heb ik geen 3g of 4g en als ik bel moet ik hopen dat de verbinding niet weg valt wat best vaak gebeurd.
Is hier iets aan te doen?

Mvg kevin
3 Reacties 3
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@kevin1984

Begrijpelijk dat het vervelend is wanneer je geen optimaal bereik hebt!wellicht helpt onderstaande link al om te kijken welke dekking je in alphen hebt:
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

De dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone is indicatief. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar jij je bevindt kan de dekkingskwaliteit verschillen.

Netwerkdekking is van veel factoren afhankelijk, hiermee heeft iedere provider te maken.

Hopelijl heb ik hiermee je vraag beantwoord 🙂
fijne avond!
groetjes,
daims
kevin1984
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi daims,
Op de kaart had ik al gekeken en zou ik ontvangst moeten hebben maar dit is niet het geval dus eigenlijk zou vodafone reclame moeten met bijna landelijke dekking en ik heb het meerdere telefoons gehad en ook andere mensen met vodafone in alphen hebben er last van kpn daarin tegen heb vol bereik.
Ik ken mensen die hebben een femcell gekregen van vodafone voor beter bereik dus ik ga daar morgen over bellen.
Ik betaal gewoon iedere maand voor me abonnement en dan wil ik gewoon overal bereikbaar zijn daar betaal ik immers voor.
En anders zit er niks anders op dan overstappen naar andere provider die wel echt landelijk dekt.

Fijne avond,
Mvg kevin
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@kevin1984

Ik begrijp je standpunt die je aangeeft!Let wel dat iedere provider wel gebieden heeft waar de dekking niet optimaal is...

Je kunt inderdaad contact openemen met de klantenservice,
Zij kunnen je beter van dienst zijn dan ik 🙂 Op het forum zijn alleen de tips & tricks die we elkaar kunnen geven 🙂
https://www.vodafone.nl/support/

Succes & bedankt voor je antwoord!
groetjes
daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic