arie2406

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik in Aalsmeer

Ik heb al een tijd slecht of geen 3G in Aalsmeer, soms GPRS maar meestal E
Ik sta daar op de markt en doe dus ook betalingen met mijn telefoon.
Helaas omdat de 3G daar ronduit slecht is loop ik klanten mis.
Ik heb in het forum gelezen dat hier al melding van gemaakt is, en naar mij gevoel word
er gedacht "nou, dat zit wel goed" misschien een keer wijs om dit na te gaan.
Ik ben niet de enige marktkoopman die daar over klaagt,
6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @arie2406,

Het kan zijn dat je op sommige locaties een bepaald netwerktype niet kunt gebruiken. Om te zien waar onze dekking goed of juist slecht is kun je het beste onze dekkingskaart gebruiken. Eventuele storingen of werkzaamheden kun je vinden in dit topic.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Bedoel je gebruik in een pinautomaat? Of doe je andersoortige betalingen met je mobiel? Op welke postcode is het?

Heb je abonnement en mogelijkheid om te proberen of het met 4G beter werkt? 4G doet het op veel plekken beter dan 3G door de gebruikte frequentie.
arie2406
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,
Ik doe betalingen met payleven welke werkt via bleutooth van mijn telefoon, als ik geen verbinding heb kan er dus ook niet betaald worden.
zoals ik al eerder schreef is er al eerder over geklaagd, het moet niet zo zijn omdat Vodafone daar een slechte 3G verbinding heeft jemaar moet overstappen naar 4G.
Van andere hoor ik dat T-Mobile en KPN het wel goed doet.
Ook is het zelfs zo slecht dat als je een gesprek voert, dat de verbinding gewoon afgebroken word.

Gr. Arie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Arie, als je hier voor je bedrijf van afhankelijk bent, dan raad ik je eigenlijk aan om direct met de klantenservice op te nemen, eventueel via de aanbieder van je PIN-oplossing (ik weet niet precies hoe die de support regelt). Wij kunnen hier via het forum wel dingen met je uitzoeken, maar het forum is er in eerste instantie vooral voor tips&tricks.

In dit geval gaat het om een heel specifieke klacht waar denkelijk best wat haast achter zit. Dan is het forum niet de beste oplossing, met name met het oog op snelheid
Ronkroes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De dekkingskaart geeft aan dat er voldoende dekking zou moeten zijn.
Dit is echter niet zo.
De dekking is E (edge), hiermee is geen pin betaling mogelijk.
Als marktkoopman verlies ik hier dagelijks klanten en dus geld mee.
Er moet snel iets gebeuren aan deze dekking. Het is echt zeer slecht.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Hou je die telefoon in je broekzak tijdens een betaling? Want dat maakt nogal wat verschil qua ontvangst ten opzichte van dat hij los een stukje verderop ligt.

Zoals BasT zegt zou ik snel contact opnemen met de klantenservice omdat je nu klanten misloopt en je op het forum met zo'n specifiek probleem niet geholpen kunt worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic