Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,749Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

slecht bereik Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon (Samsung S5) maar beeld bellen gaat bijvoorbeeld niet omdat het bereik slecht is en dat terwijl ik volgens Vodafone zelfs 4Gelukkige dekking om mijn adres zou moe...

Problemen met nieuw toestel Alleen-lezen Opgelost

Via de Vodafone website heb ik op 30-07-2014 mijn abonnement verlengd naar een 2- jarig RED abonnement voor €52,- per maand Er is mij verteld dat ik met dit abonnement recht heb op de promotie actie v...

1gb blox internet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone ik heb mijn 1gb blox aangezet maar ik krijg geen internet hoe kan dat? zelf is mijn beltegoed wel afgeschrefen en staat er op myvodafone geldig tot en met 4september 2015

nieuwe aansluiting Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik vroeg me af vanaf wanneer ik een abonnement kan afsluiten met nummerbehoud als ik overstap vanaf een andere provider. Beetje vroeg misschien nog dat mijn huidige abonnement afloopt op 15 juli ...

Ongewenste verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is vorig jaar verlopen. Ik had geen telefoon van jullie nodig en ik kon nog steeds bellen en gebeld worden. Toen een van jullie medewerkers contact met mij opnam en vertelde dat het ha...

Geen 4G op Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement omgezet naar een Red Essential abonnement inclusief 4G. Ik heb echter sindsdien nog steeds 3G ipv 4G. Ik heb volgens de instructie mijn Iphone 5 uitgezet ...

buitenlandse reis Alleen-lezen Opgelost

Goede middag,Ik ben Elke en ik ga binnekort een half jaar naar Costa rica, mijn abbonoment loopt binnenkort af en ik wil eigenlijk graag een abbonoment voor in Costa rica met internet, sms en bellen. ...

signaalsterkte postcode 4711JH Alleen-lezen Onopgelost

Signaalsterkte op mijn adres varieert van -99dBm 7asu naar -109dBm 2asu van HSPA+.dan op 3G en vervolgens naar het oude GPRS netwerk .dit alles in 3 minuten. Meestal het GPRS netwerk beschikbaar. Heb ...

Synchronisatie agenda's werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Sinds 2 weken werkt google agenda en s planner op mijn telefoon (samsung s3 mini) niet meer. Hij kan ze niet meer synchroniseren en ik kn er ook niks nieuws in aanmaken. Als ik vis instelling naar...

Vodafone/Dynalogic, al 2 maanden ZONDER TOESTEL Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil via deze weg kijken of er WEL een oplossing gaat komen voor mijn probleem. Heb al eindeloos contact gehad met de klantenservice van beide partijen en er wordt NIETS met mijn probleem gedaan. Ik...

Ik kan geen Prepaid BloX activeren Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik wil weer een internetblox aanzetten, maar als ik 1 GB AAN sms naar 4000 krijg ik een sms terug met deze aanmeldcode is niet bekend. Wat moet ik doen om deze zo snel mogelijk aan te kunnen zette...

Experia Z geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, 2 dagen geleden werkte het scherm even niet meer. Waarschijnlijk door water. Tel trilde wel en gaf ook geluid.Gisteren ging het scherm wel weer en stond er een melding van Mobile prote...

Buiten tegoed Alleen-lezen Opgelost

Ik zit zonder over mijn mb's te gaan, over mijn tegoed heen. Dit zou mogelijk kunnen zijn door teveel minuten gebeld te hebben of teveel sms'jes verstuurd te hebben. Maar dat is niet het geval want da...

Simkaart werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Beste lezers, Gisteren nieuw abonnement afgesloten. Vandaag microsim in Iphone 4s gedaan. Melding: geen service. Ook in mijn andere Iphone geen succes, terwijl andere Vodafone microsim wel werkt (ande...

Abonnement verlengen met S6? Alleen-lezen Opgelost

Hallo vodafone. in december loopt mijn contract bij jullie af en ik ben tevreden met jullie service dus ik zou graag willen verlengen. Nu komt mijn vraag, ik heb nu de S3, en wil graag de S6. nu is er...

R212 firmware update Alleen-lezen Onopgelost

Beste support team,Ik heb een Vodafone R212 Mifi, deze gebuik in in het buitenland met een lokale sim + wat instellingen aanpassen.Dit werkt prima, zolang de R212 aanblijft en in het stopcontact/laads...

Prepaid buitenland gaat op zonder dat ik doe Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone, Sinds 10 dagen ben ik overgestapt van abbonnement BEN naar Prepaid vodafone. Altijd heb ik goede ervaringen met jullie gehad maar op dit moment verdwijnt er geld van mijn prepaid zon...

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 3 maanden een vodafone red abb met onbeperkt bellen en 2 gb data.Voor heen had ik ook vodafone predpaid en daar deed die het goed.Nu met de app is het onmogelijk om mijn data tegoed in te...

Geld terugboeken naar betaalreking Alleen-lezen Onopgelost

De volgende situatie doet zich bij mij voor. Ik ben afgelopen week op vakantie geweest in praag. Daar heb ik een auto gehuurd, waar E585,- borg voor moest worden betaald. Ik heb via ideal ter plekke g...

vernieuwen van gegevens tegoed app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al enkele dagen last van het feit dat de Vodafone app mij blijft vertellen dat mijn bundel bijna op is terwijl ik 24 juli de rekening heb betaald. Het heeft mijn tegoed niet vernieuwd en zegt d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen