NK49

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bellers krijgen geen gehoor

Sinds een paar dagen gaat mijn telefoon niet over, dus ik heb niet de mogelijkheid op te nemen. Blijkbaar springt deze meteen op de voicemail en krijgen bellers geen gehoor 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NK49 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend natuurlijk maar heb je al geprobeerd om je voicemail uit te zetten en dat ze dan wel kunnen bellen? Of via een instelling in je telefoon? Maar je kan ook kijken of in je My Vodafone de doorschakeling aan staat.

Meer info over voicemail:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/voicemail.shtml

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NK49 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend natuurlijk maar heb je al geprobeerd om je voicemail uit te zetten en dat ze dan wel kunnen bellen? Of via een instelling in je telefoon? Maar je kan ook kijken of in je My Vodafone de doorschakeling aan staat.

Meer info over voicemail:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/voicemail.shtml

NK49
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik begrijpelijk beide antwoorden niet..?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
NK49 wrote:

Ik begrijpelijk beide antwoorden niet..?

Lijkt me niet zo moeilijk, ik stel vragen waar ik antwoord van je verwacht. En hoe je voicemail uit en weer aan kan zetten heb ik de url mee gezonden. Stel gewoon vragen om verder te komen, dit is niet het antwoord, of wel, als je het volgt en het werkt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @NK49 . 

Wat gebeurt er wanneer je je voicemail uitschakelt. Gaat je telefoon dan wel weer gewoon over, als mensen je bellen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

En heb je het toestel al eens herstart? Ik hoor graag of bovenstaande stappen geholpen hebben @NK49 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic