Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ziggo Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vraag over Ziggo en Vodafone. Het abonnement van Ziggo staat op naam van mijn partner, wij wonen op hetzelfde adres. Als ik een abonnement afsluit bij Vodafone op mijn naam, krijg ik...

samsunga40 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds 1 week de samsung A 40 maar ben er absoluut niet tevreden over Ik heb altijd samsung toestellen gehad die ik 's nachts aan de oplader had en dan de hele dag mee kon doen. Nu moet uk hem z...

315903571 Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Ik heb een paar dagen geleden mijn bestelling geplaatst. Ik heb een e-mail ontvangen met een link om de status te controleren, maar er is al twee dagen niets aan de hand. Mijn bestelnummer...

Bestelling Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone ik heb 15 mei mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel. daarbij heb ik op jullie site gelijk een beschermhoesje besteld. het toestel was binnen een paar dagen al geleverd. maar he...

geen wifi verbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik valt me vandaag pas op dat mijn Samsung A40 geen wifi verbinding meer pakt thuis. Hij herkent ook mijn wifi thuis niet kan ook geen nieuwe netwerken meer aanmaken.wie kan helpen? Gr Maryl

met je mobiel betalen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds een week de galaxy a71 op zich prima telefoon maar nu wil het geval dat ik er dus niet mee kan betalen in de winkels, als mn simkaart erin zit . Zit mn simkaart er niet in dan lukt het du...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen