Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,310Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

100 reacties badge nu al? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben niet geweldig in cijfers. Maar zou het kunnen dat 100 een bietje meer is dan 92??

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 51 Likes

Instellingen verzenden e-mail van wildcamera met prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een wildcamera en wil foto’s met e-mail doorsturen naar mijn e-mail adres. Heb al allerlei instellingen geprobeerd maar helaas lukt het niet. De camera vraagt om de navolgende SMTP settings:mod...

Henry2 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Tempered glass screen protector Alleen-lezen Opgelost

Ik wil voor mijn huawei p20lite telefoon een tempered glass screen protector aanschaffen. Maar heb er totaal geen verstand van. Ik zie dingen als 6d,15 d en 20d weet niet wat het verschil is. En ook d...

Printil door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Tarieven van bellen en sms naar eu Landen omlaag vanaf 15 mei. Alleen-lezen Onopgelost

https://tweakers.net/nieuws/152812/bellen-en-smsen-naar-ander-eu-land-is-vanaf-woensdag-goedkoper.htmlDe maximumprijzen bedragen 19 cent per minuut voor een telefoontje naar een ander EU-land, waar da...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Extra zendmast op Defqon.1 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Vodafone,Aankomend weekend staat Defqon.1 in Biddinghuizen weer voor de deur en ik ben erg benieuwd (vele met mij die Vodafone hebben en die naar Defqon.1 gaan) of Vodafone zijn of haar ze...

Markk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sim only abbo Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Bij Simpel kan ik een sim only afsluiten voor 7,50 euro. 2 gig, 250 belminuten, 2 jaar. Ik zou het echter jammer vinden om weg te gaan bij Vodafone. Zouden jullie een deal voor mij kunnen maken?

Daan2009 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

databundel Alleen-lezen Opgelost

Ik schakel af en toe, bijna wel maandelijks een data bundel aan. Geld daar ook de zomer actie voor?

wanneer nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag even chatten om te vragen wanneer ik een nieuwe telefoon mag

geen simkaart prepaid ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Dag,Meer dan een maand geleden heb ik een gratis prepaid kaart aangevraagd via de website. Echter tot op heden niets ontvangen. Toen gechat met de servicedesk. Deze melde me dat ik beter naar de Winke...

ingaan op vodafone aanbod Alleen-lezen Onopgelost

Voor medewerkers VodafoneWwillen graag ingaan op aanbod korting op abonnement als reactie op [Incident: 190521-000580]Liefst met terugwerkende kracht vanaf mei.Door omstandigheden niet eerder kunnen r...

Ibc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

rekening juni 2019 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de rekening over maand juni 2019 niet ontvangen. Mijn abonnement loopt tot eind dit jaar. Hoe komt dit?

simcode vergeten Alleen-lezen Opgelost

iphone is disabled, ben mijn sim code kwijt, wat te doen?

sta door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

huawei p30 blauw Alleen-lezen Opgelost

Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?

gegevens overzetten van iphone 7 naar samsung A50 Alleen-lezen Opgelost

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen samsung a50, hoe kan ik de gegevens van mijn iphone 7op de samsung zetten.We hebben al meerdere pogingen gedaan maar het lukt niet.Hebben jullie tipsgroete...

vellekoop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tijdelijk stop zetten abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Kan ik mijn abbonement tijdelijk stopzetten maar wel mijn belangrijke automatische sms-codes blijven ontvangen? Ik heb op enkele sites ooit mijn vodafone nummer ingevoerd en bij inloggen wordt ...

van abbo naar prepaid Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om van abbo die is afgelopen.Overtegaan naar prepaid met nummerbehoud.Mvg barrie

Barman88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen in my vodafone lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik op internet in wil loggen lukt het niet met het wachtwoord. Na 1 kans kapt hij ermee. Ik heb geprobeerde de inloggegevens te resetten, maar dat werkt ook niet. Op jullie pagina zegt men dat het...

rensjm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen