Robinhull70

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beantwoord vodafone een mail?

Ik heb een mail gestuurd naar info@vodafoneactie,nlmaar krijg geen reactie terug is dat normaal ,en heeft iemand ervaring hier mee?

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Robinhull70 ,

En sinds hoelang heb je al geen antwoord gekregen op je mail? Je kunt al sinds langere tijd de mail niet gebruiken, behalve in en aantal gevallen dan is er nog wel en korte communicatie via de mail. De chat heeft de mail vervangen.
Robinhull70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie de mail is verstuurd op aanraden van de chat ,ik heb het idee dat ze mij van het kastje naar de muur sturen ,ze moeten op de chat alles overleggen met meerdere maar oplossing weten ze niet en dat is bij de klantenservice net zo daar drukken ze je naar het hoofd menu terug
dus mijn ervaringen zijn momenteel niet zo heel goed.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Robinhull70 ,

Als dit via de chat is gegaan neem ik aan dat je wel gewoon antwoord terug zou moeten krijgen. Via het forum kan je vraag niet worden beantwoord dit kan echter alleen de klantenservice. Sorry.

Natuurlijk moet je niet hebben dat je van de ene partij naar de andere wordt verschoven, probeer ook zeker jou kant van het verhaal te vertellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey,

Dat is zeker niet de bedoeling dat je van de muur naar het kastje wordt gestuurd. Wat je altijd nog kunt doen is een feedback formulier invullen en daar je situatie uitleggen en ook Wat jou verteld is. Deze kun je invullen op de website
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Robinhull70

Wat is precies de reden dat je een mail moet sturen naar dat e-mail adres?
Robinhull70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 16 januari mijn contract verlengd en een nieuw toestel genomen ,dat was een samsung galaxy alpha icm met een tab 3 gratis en een levelbox .mooie aanbieding dacht ik ,de mensen vd chat hebben mij geholpen met bestellen en ordernr gecheckt en alles was ok hij zou binnen 2 werk dagen afgestuurd worden want het toestel was op voorraad.
Na een week nog niks gehoord maar eens contact opnemen ,de keren dat ik contact heb gehad met de firma het zij via chat of telefoon elke keer ander verhaal.
17 febr heb ik mijn toestel ontvangen maar zonder de link voor de levelbox terwijl mij dat toegezegd was op de chat ivm de lange levertijd en omdat ik dan die aktie zou mislopen (voorstel chat)
Nu nam ik contact op maar sindsdien word ik van t kastje naar de muur gestuurd ,daarom aangemeld bij t forum .
bij de chat kreeg ik email adres ,dat ik daar maar het moest uitleggen en afwachten ,maar ik had weinig kans want de aktie was afgelopen .sindsdien in afwachting op een antwoord.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Robinhull70

Dan klopt het inderdaad dat je bij dat e-mail adres moet zijn. Het is mogelijk dat het enkele werkdagen duurt totdat je een reactie ontvangt aangezien er dingen uitgezocht moeten worden. Heb je ook een kopie van het aankoopbewijs meegestuurd?
Robinhull70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar is niet naar gevraagd het aankoop bewijs maar ik heb mijn order referentie en klant nummer en telefoonnummer erbij gezet ,als ze die invoeren dan zullen ze het wel zien .
teminste als ze het allemaal ingevoerd hebben .
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Daar ga ik inderdaad ook wel vanuit. Hou ons op de hoogte van de uitkomst in ieder geval!
Robinhull70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal ,vodafone heeft mijn verhaal in behandeling genomen ben ik erg blij mee .
het heeft even geduurd maar heb nu het gevoel dat het goed komt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Robinhull70 ,

Goed om te horen dat het in behandeling wordt genomen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben weet je het forum te vinden :)!

Fijne avond verder.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic