Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,519Discussies
  • 74.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

HELP! BB 9780 Ping en whatsapp instellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Net een bb 9780 binnen. Wil graag pingen en whatsappen! Heb bb messenger al en ook whatsapp gedownload en een bb ID aangemaakt, ook batterij uit toestel gehaald, maar weet niet hoe ik contactpers...

Jorien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet-compressed APN. Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag! Op de live-APN wordt gecompressed, hoe kom ik daar omheen als ik niet gecompressed wens te worden? Gegroet. Zo, heel kortaf, maar ik kan er geen langer verhaal van maken 

Krijg geen verbinding met het netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanaf vandaag is mijn abonnement bij vodafone ingegaan. Ik heb mijn nummer hierbij behouden. Nu is alleen het probleem dat ik helemaal geen verbinding kan krijgen met het netwerk. Ik kan dus he...

Marijkee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android device activation Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Gezien ik een Android gebruiker ben van het eerste uur, wil ik jullie dit filmpje niet onthouden.Je ziet hier in een tijdspanne de activatie van Androidtoestellen globaal en per continent/land. Nj...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Na update naar IOS 5 kan ik geen e-mail meer versturen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Na de update naar IOS 5 lukt het mij niet meer om e-mail te versturen. ZIjn de instellingen misschien gewijzigd?Ik gebruk authsmtp.vodafone.nl als uitgaande server. Email ontvangen lukt wel (po...

blackliq door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

"Er zit een leuke verrassing in je mailbox" Alleen-lezen Onopgelost

Zo luidde de sms die ik 11-10 binnenkreeg, ik heb enkele dagen geen mail kunnen kijken dus waarschijnlijk is het naar de map ongewenste items gegaan.Iemand een idee hoe ik deze 'verrassing' toch nog k...

rovertoom door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Persoonlijke Hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Zojuist heeft Apple iOS 4.3 losgelaten met de nieuwe feature Persoonlijke Hotspot. Echter werkt deze functie bij mij niet. Ik krijg de melding: Configureer Persoonlijke hotspot: Om de pe...

Dave door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongevraagde pre-load software van vodafone ScanLife Barcode reader Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Scanlife Barcode reader heeft zich ongevraagd geinstalleerd op mijn HTC Desire S. Uninstallen is onmogelijk want het staat geregistreerd als system app. Nu begrijp ik van de ScanLife website (htt...

JohnvDam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC Sensation Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Weet iemand misschien wanneer weer de HTC Sensation geleverd word? Gr Sjoke

Sjoke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MMS ontvangen maar kan er niks mee Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb gister een mms ontvangen maar ik kan deze niet openen. Ik zie in het berichtje staan hoe groot het bestand is en wanneer hij verloopt en de tekst "downloaden". Ik kan hier niet ...

Wifi werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu een maand een Galaxy ace en ben daar redelijk tevreden over maar de laatste tijd heb ik problemen met WIFI.WIFI doet het niet meer na een paar dagen goed gewerkt te hebben.Ik heb nu b...

Ghestem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klachten rondom Blackberry storing Alleen-lezen Onopgelost

Blackberry gebruikers, We kunnen ons heel goed voorstellen dat jullie klachten hebben over de storing van Blackberry van afgelopen week.Helaas kunnen wij mods geen uitspraak doen over wat Vodafone gaa...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

waar is die leuke verrasing? Alleen-lezen Onopgelost

kreeg net ook het smsje van vodafone." er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. groeten vodafone. geen info per sms ? log in bij my vodafone" helaas zit er niks in de webmail van mij voda...

armando door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Whatsapp Alleen-lezen Onopgelost

Maandag had ik problemen met mijn blackberry (dit bleek uiteindelijk de storing te zijn). Ik ben toen naar de winkel gegaan en heb ik een update gekregen. Vervolgens bij het opnieuw installeren van Wh...

Blackberry Diensten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een abonnement bij Vodafone lopen tot december '11, maar heb vandaag een BB gekocht. Hiervoor heb ik een apart abonnement nodig, kan ik deze ernaast aansluiten, moet ik wachten totdat mi...

Email Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blackberry curve 9300 en ik kan geen emails ontvangen. Ik heb al geprobeerd om het account te verwijderen, maar als ik dat wil doen loopt het toestel vast. En als ik bij email accountbeheer...

lieroyyq door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email in inbox Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal, Ik kreeg net een smsje van Vodafone.Dit staat erin: Er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. Groeten Vodafone.Nu heb ik gekeken maar er zit niets in mijn mailbox.Heeft ieman...

Waar is die leuke verrassing ? Alleen-lezen Onopgelost

kreeg net ook het smsje van vodafone." er zit een leuke verrassing in je mailbox. Kijk snel. groeten vodafone. geen info per sms ? log in bij my vodafone" helaas zit er niks in de webmail van mij voda...

armando door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple Peel 520 GPRS settings Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb de apple peel 520 2nd generatie gekocht, een handig hoesje voor je ipod touch waarmee je met een software programmatje kan bellen en smsen en internetten op gprs met je ipod touch, dat b...

Onvoldoende Geheugen Alleen-lezen Onopgelost

hallo,telkens als ik internet wil opstarten op me lg, (ik heb wel een internet abonnement) dan zegt ie; onvoldoende geheugen, kan niet doorgaan.dus dan sluit ie het internet weer af. Ik heb al heel ve...

Willemyn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen