Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Slecht bereik 3G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Graag wil ik vertellen dat ik met 3G verbinding een slecht bereik heb. Het laden van internet is heel traag en ik kan moeilijk bellen of gebeld worden. Nadat ik de verbinding op 2G heb gezet, w...

Sim-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb 1,5 jaar lang een HTC Wildfire gehad en de afgelopen 2 weken een LG toestel. Dit natuurlijk met een Vodafone abonnement. De simkaart die ik bij mijn HTC kreeg paste ook in mijn ...

Verlengt mijn blox? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ga morgen op vakantie maar woensdag (overmorgen) verlengt mijn webblox maar me telefoon gaat mee, het punt is eigelijk als ik 10,00 erop zet verlengt mijn blox dan weer als we in nederland zi...

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Waarom heb ik een bevestiging gekregen van Vodafone van een contract dat ik niet heb afgesloten, en kan ik al 3 weken mijn prepaidkaartje niet meer gebruiken?ik heb inmiddels al en abonnement bij een ...

Ontgrendelen Nokia N97 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een N97 welke ik af en toe gebruik (dual sim kaart). Uiteraard heeft de SIM kaart heeft een PIN maar vandaag moets ik ineens ook een toegangscode op het toestel aan zetten. Dat heb ik geaccepte...

en nu? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn toestel laadde vorige week amper tot niet op. Ik ben hiermee naar de vodafone winkel geweest en zij adviseerden me om langs een vodafone winkel te gaan waar er een reparatiepunt is om er na...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen