Opgelost! Ga naar oplossing.
RL schreef:Hi RL,
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij doet Vodafone er niets aan. Waarom?
Sinds dinsdag opgemerkt. Woensdag helpdesk gebeld. Zou waarschijnlijk opgelost worden diezelfde dag. Toen donderdag nog een keer gebeld omdat ik nog geen of zeer slechte internet verbinding had. Geen idee waar het aan ligt, zei de Helpdesk. In Vleuten heb je drie masten waar het probleem zich voordoet. Verwezen naar Vodafone winkel in Maarssen. Daar ben ik donderdag (29 aug.) geweest. Zij konden niks doen en verwezen me weer naar Vodafone om te bellen en een klacht in te dienen.
Vandaag nog steeds een slechte verbinding na update 4G Vodafone. Toestal Sam.Gal. S4 met laatste update. Er is al een 'cross check' geweest via Vodafone. In Maarssen had ik overigens afwisselend 3G/H+ Met een Red Super abo verwacht ik nu wel een supersnelle oplossing voor hier in Vleuten want het was voor de update hartstikke goed maar nu alleen een "G" zichtbaar zonder internetverbinding dus.
Graag zeer spoedig een oplossing.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.