stabyhoun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

batterij opeens snel leeg htc one x

Sinds vorige week gaat mijn batterij wel erg snel leeg.ook al gebruik ik hem niet binnen 2 a 3 uur is hij leeg.daarvoor was er niks aan de hand,geen idee wat het kan zijn zo ineens.
2 Reacties 2
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Mijn One loopt ook snel leeg, ik ben wat op onderzoek geweest. Er zijn vaak meerdere oorzaken maar recente veranderingen aan de google services en google play spelen denk een rol. Heb je toevallig play store versie 4.1.6? Dan kan je even versie 4.1.10 handmatig installeren http://www.androidpolice.com/2013/05/29/download-latest-google-play-store-4-1-10/

Als je batterij dan nog snel leeg blijft lopen installeer dan better battery stats (zoek evt naar de gratis xda editie); gsam battery monitor en wakelock detector. Start alle apps, bij wakelock detector ff geavanceerd aanvinken in opties en sinds laatste keer unplugged. Doe de telefoon in de lader en unplug dan weer om een nieuw referentiepunt te creeren en laat je telefoon met scherm uit 1 a 2 uur liggen. Post hier dan screenshot van betterbatterystats van de schermen: other, kernel en partial wakelocks, van gsam het begin scherm en het app scherm en het begin scherm van wakelock detector
goedvers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hi,
 
Heb zoëven volgens mij de oplossing in het onderdeel 'Suggesties' op het forum gezet. Heb een Galaxy S3, maar gezien het feit dat het een Androidprobleem is, vermoed ik dat dit voor jou/jullie ook een tijdelijke oplossing kan zijn.
 
Groet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic