Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Sinds vorige week heb ik diverse malen per dag geen verbinding. Het uit en dan weer aan zetten helpt voor even, alleen na enkele uren heb ik toch weer geen ontvangst. Mijn batterij moet ik sindsd...

Levering HTC One Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Is de HTC One inmiddels op voorraad gekomen bij vodafone? Zo nee, wat is de huidige status van verwachting dat deze HTC's op voorraad komen?Wanneer wordt levering van deze HTC's verwach...

SD card foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds november de Samsung Galaxy S3. Ongeveer 2 maanden geleden gaf mijn SD Card foutmeldingen aan. SD Card gaf aan dat de USB opslag niet toegankelijk was. Nu is het zo dat de SD Card het sind...

Verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

HalloMijn abbo loopt af op 13 augustus 2013.Normaal kan je 4 maanden van te voren je abbo verlengen.Ik dacht dus dat ga ik nu even op mijn gemak doen.Wat blijkt?,het lukt niet omdat de periode minimaa...

fout in website? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn bestelling volgen maar als ik orderstatue aanklik, krijg ik errormelding. de pagina wordt niet geladen maar "help.vodafone.nl" en vervolgens niets. Dit gebeurt ook als ik contact per...

unlock Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou graag een oude telefoon willen unlocken. Probeer al een aantal maanden via de site.Maar helaas de hele tijd een fout melding. Ben in de winkel van Vodafone geweest en ook daar kregen ze ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen