Timian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app geeft geen mb's meer aan

na de app storing heb ik geen mb's meer, heb de app ook opnieuw geïnstalleerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Timian wrote:

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Oei, dat is er dus iets goed mis met het systeem.
Heb je bij je profielinstellingen je gegevens ingevuld? Dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken en je probleem doorgeven aan de juiste afdeling. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Timian 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat er een app storing is geweest, of nog is, dat is natuurlijk vervelend. Maar kan je ook online in een browser kijken om te zien of het daar wel goed staat?! Dan kan Vodafone uitsluiten of het nu aan de app ligt of aan het volledige systeem 

My Vodafone via browser inloggen: https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Timian
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Timian wrote:

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Oei, dat is er dus iets goed mis met het systeem.
Heb je bij je profielinstellingen je gegevens ingevuld? Dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken en je probleem doorgeven aan de juiste afdeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic