jp007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

annulering niet ontvangen , nu 357 euro betalen.

Ik heb in 2011 een 2-jarig contract afgesloten. Ik werd in juli 2013 gebeld door Vodaphone omdat mijn contract zou aflopen en daar is mij gevraagd of ik een verlenging wilde van mijn abonnement. Daar ben ik in eerste instantie op ingegegaan en in dat gesprek heb ik aangegeven dat ik een 1-jarig sim-only abonnement wilde hebben. De volgende dag heb ik me bedacht en heb ik vervolgens met Vodaphone gesproken om het contract niet te verlengen. Dit zou in orde worden gebracht. Ik heb ook geen nieuw contract ontvangen. Verder is mij in de Vodaphone winkel in Rotterdam ook de bevestiging gegeven dat ik geen andere verplichtingen meer had en er werd mij ook toen een aanbieding gedaan.
Als ik geweten had dat ik nog een jaar een verplichting moest aangaan dan zou ik natuurlijk niet zomaar een ander abonnement hebben afgesloten. Ik heb nu een KPN hi abonnement voor 1 jaar zonder telefoon omdat ik een voordeliger abonnement wilde hebben. Nu krijg ik de rekening voor een heel jaar.
Volgens mij is er iets fout gegaan in de verwerking van mijn annulering. In het gesprek waarbij ik aangaf toch niet verder te willen gaan met vodaphone, werd mij verteld dat ik verder niks moest doen omdat de bestelling nog niet verwerkt was.

Juan den Haan

2 Reacties 2
gms

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hmmm,

ik lees niet veel goeds over de klantenservice hier op dit forum. Ja hier ben ik ook bang voor dat de klantenservice je allemaal dingen aansmeert en niet goed omgaat met wijzigingen. thanks for sharing allemaal. Ik ga wel voor een andere aanbieder.
Hoop wel dat je door Vodaphone geholpen wordt. een foutje kan gebeuren en een volledig jaarabonnement verrekenen is echt overdreven.

G
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi jp007,

Wat een vervelende situatie. Het is achteraf natuurlijk moeilijk te bepalen wat er precies gebeurd is. Via het Forum kunnen we helaas niet in je gegevens kijken, dus ik wil je adviseren even contact op te nemen via onze Twitter of Facebook pagina. Bellen met 1201 kan natuurlijk ook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic